Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank Norwegian, gräns för när de beviljar lån eller ej

en del typ 70 000 ska lösas och en del är sånt som är utanför UC som ska lösas, fick du avslag helt i augusti 2014?

Min gissning är att du inte får hela summan beviljad, du har lite mycket blanco i allmänhet och särskilt i förhållande till din lön.. Jag gissar att du kanske får 40-70 beviljat, men jag kan ha fel:)

Lars

en del typ 70 000 ska lösas och en del är sånt som är utanför UC som ska lösas, fick du avslag helt i augusti 2014?

Blankt nej i augusti. Sökte 260 000 i februari och kunde höja till 280 000 (valde 270 000). Jag tycker mig ha noterat den senaste tiden att de ibland nekar sent i processen (dvs först godkänner och sedan ger avslag) om man anger att man ska samla lån och sen fyller i uppgifter om befintliga lån som inte syns på UC, så en liten varning för det upplägget kan vara på sin plats.

nu kmr jag 4februari ha 4ff 386tkr i blanco och 60tkr billån, 314tkr inkomst o underskott på 42tkr, har i augusti fått 110tkr av norwegian tror ni att de beviljar ökning med 60tkr?

nu kmr jag 4februari ha 4ff 386tkr i blanco och 60tkr billån, 314tkr inkomst o underskott på 42tkr, har i augusti fått 110tkr av norwegian tror ni att de beviljar ökning med 60tkr?

Du har liknande förutsättningar som jag kommer ha i sommar, så då borde jag också få ett lån på minst 100tkr. hur såg din UC ut för dig när du blev beviljad 110tkr i augusti?

hade 8ff och runt 11procent risk tror jag har skrivit i annan tråd kmr inte exakt ihåg, men pratade i tel me dom i fredags o då tog d mitt persnr via tel o sa nej inte just nu kan du inte låna mer,, så tror inte att jag vågar ansöka ens via nätet,

Jag vill så gärna få till ett samlingslån på cirka 100.000 kr

Förutsättningar : inkomst 240.000 kr 2014
Lön: 23.000 kr , fast anställd 7 år
Underskott 40.000 kr
Ff 8 st ( 2 försvinner inom en vecka)
Riskprocent 14%
Inga anmärk eller nåt sånt,
Blanco: 295,000 kr varav 100.000 kr ska lösas med samlingslån.

Har jag ens någon chans på BankNorweigan ??!

ja hade samma inkomst men 270tkr i blanco då når ja fick 110av norwegian, anne ja tror du kan få om du väntar till d 2 ff går bort, lycka till, ja vet inte vad ja ska göra elr söka på om d inte godkänner min, ja kmr ha 4ff på 4februari

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp