Hej alla LånForum.se medlemmar!
Det är så att jag ansökt om ett lån hos Bank Norwegian i tisdags och jag fick det BEVILJAT, jag hade med mig en medsökande.
Vi fick mejl skickat till oss om att e signera avtalet det gjorde vi båda, samt skickade in lönespecifikationer som dom efterfrågat och även fyllt i vilket kontonummer vi vill att dom skall betala ut lånet till.
Se bild: Som är bifogad där står samtliga statusar som klara och detta gjordes helt klart i onsdagsmorse..
Det står så fortfarande, ringde dom både igår och idag och dom säger att det ser bra ut men det ligger hos krediten. Brukar det ta så här lång tid?
Någon som vet hur deras rutiner ser ut?
Eller ska vi vara oroliga om att det inte blir något lån för oss?
För övrigt sa en tjej jag pratade med idag på Bank Norwegian att dom skickar ett mejl när utbetalning görs..
Hoppas någon kommer med någon bra info så jag slipper vara orolig..
Mvh CarlR
Det är så att jag ansökt om ett lån hos Bank Norwegian i tisdags och jag fick det BEVILJAT, jag hade med mig en medsökande.
Vi fick mejl skickat till oss om att e signera avtalet det gjorde vi båda, samt skickade in lönespecifikationer som dom efterfrågat och även fyllt i vilket kontonummer vi vill att dom skall betala ut lånet till.
Se bild: Som är bifogad där står samtliga statusar som klara och detta gjordes helt klart i onsdagsmorse..
Det står så fortfarande, ringde dom både igår och idag och dom säger att det ser bra ut men det ligger hos krediten. Brukar det ta så här lång tid?
Någon som vet hur deras rutiner ser ut?
Eller ska vi vara oroliga om att det inte blir något lån för oss?
För övrigt sa en tjej jag pratade med idag på Bank Norwegian att dom skickar ett mejl när utbetalning görs..
Hoppas någon kommer med någon bra info så jag slipper vara orolig..
Mvh CarlR
De har ju stängt under helgen så det löser sig säkert på måndag. Är det ett nytt lån eller är det för att samla lån? Är det för att samla lån vill jag bara varna för att fylla i för många lån som inte syns hos UC. Jag fick beviljat vid ett tillfälle men avslag senare i processen när jag fyllde i lån som inte syns hos UC.