Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bank med sparkonto och debit kopplat till det

Hej, har Swedbank som bank nu och eftersom saker är som dom är, är det väl bara en tidsfråga innan KF är där och rotar runt efter medel.

Söker därav någon lösning där man kan ha ett sparkonto och ett debitkort kopplat till det utöver den bank jag har nu?

Med risk att jag missförstår frågan men ett sparkonto kan du öppna på vilken bank som helst sålänge du inte har misskött dig där. Som 80talist vet jag knappt vad debit, kredit och checkkredit betyder i förhållande till varandra men såvida du inte menar kreditkort så antagligen nej. Vill du ha ett vanligt kreditkort så sök enligt våra vänner på forumet hos lånegänget (Advisa, Lendo etc)

Jag skulle säga ett fintech-kort som inte är baserade i Sverige. Till exempel Revolut. Har de själv och det funkerar fantastiskt att handla med. Man kan dessutom koppla på Apple Pay Direkt då kortet tar upp till 2 veckor innan det kommer om man inte betalar extra för express som kommer inom nån kort dag bara

Jag skulle säga ett fintech-kort som inte är baserade i Sverige. Till exempel Revolut. Har de själv och det funkerar fantastiskt att handla med. Man kan dessutom koppla på Apple Pay Direkt då kortet tar upp till 2 veckor innan det kommer om man inte betalar extra för express som kommer inom nån kort dag bara

Skulle precis rekommendera det till honom, bra skrivet! OT: KFM kan väl knappast röra medel som finns på Revolut? Tänker pga utmätning, skuldsanering eller dyl

Skulle precis rekommendera det till honom, bra skrivet! OT: KFM kan väl knappast röra medel som finns på Revolut? Tänker pga utmätning, skuldsanering eller dyl
Har precis som du skriver otroligt svårt o tro att kronofogden har tid och rätt att göra det. Känns tryggt att göra så tycker jag, ser väldigt liten risk

Jag kör revolut, enda problemet är att det inte går att tanka med det...

har väl något att göra med att dem reserverar pengar när man tankar

Det här revolutkortet, hur tankar man på det?

Det här revolutkortet, hur tankar man på det?
Går att göra en utlandsöverföring dit, dock onödigt med tid , Enklast är att sätta in med sitt vanliga kort dock som ett internetköp

Edit: om frågan gällde biltankning så funkar det om man betalar inne på macken

Hej, har Swedbank som bank nu och eftersom saker är som dom är, är det väl bara en tidsfråga innan KF är där och rotar runt efter medel.

Söker därav någon lösning där man kan ha ett sparkonto och ett debitkort kopplat till det utöver den bank jag har nu?

Monaco MCO Visa Card borde dom inte hitta. Köp bitcoin via bt.cx till din deposit address på binance, tradea bitcoin till MCO, för över dom till MCO Wallet via crypto.com, beställ MCO Visa Card. Då har du ett decentraliserat kort med pengar fri från alla banksystem. Och ja, det är lagligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp