Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Bank id inlogg Everyday plus

Hej!

Ni som har erfarenhet av everyday plus, hur går det här med att logga in på bank id till egentligen när man ska söka ? Om jag väljer det alternativet , kan de se all min kontohistorik där då? Jag fattar inte det liksom, brukar ju göra inloggning via eleg...

Nej nej inte med bank id, dom ser inget.

Fast när jag väljer bank id och min bank, som är Swedbank, då kommer jag dit när jag ska logga in med min säkerhetsdosa, då känns det som att de kan se allt jag har hos Swedbank?

Du loggar in på bank id med din säkerhetsdosa. Men vet att en del har att man ska logga in med bankdosan med en kod o då kommer de åt ditt konto men då skriver du ditt personnummer, kod och doskod.
BankID är oxå dosa men helt annan sak. :)

Du loggar in på bank id med din säkerhetsdosa. Men vet att en del har att man ska logga in med bankdosan med en kod o då kommer de åt ditt konto men då skriver du ditt personnummer, kod och doskod.
BankID är oxå dosa men helt annan sak. :)

Jag är kanske trög, ber om ursäkt :) men när jag väljer detta alternativ så får jag fram att jag ska trycka mitt personnummer, innebär detta att om jag fyller i mitt personnummer så kommer de att kunna se mitt konto?
Kan ju inte välja e-leg då jag inte har någon av de alternativen , dessutom har telia slutat utfärda e-leg, de hänvisar till skatteverket och när man går in på den sidan hittas inte sidan...

Ingen fara, de kan vara rätt krångligt.. :) behöver inte be om ursäkt
Nä personnummer trycker du alltid på BankID och säkerhetskod.
Det andra loggar du in på din bank. Då väljer du logga in på dosan så ser de ditt konto.

Jag är kanske trög, ber om ursäkt :) men när jag väljer detta alternativ så får jag fram att jag ska trycka mitt personnummer, innebär detta att om jag fyller i mitt personnummer så kommer de att kunna se mitt konto?
Kan ju inte välja e-leg då jag inte har någon av de alternativen , dessutom har telia slutat utfärda e-leg, de hänvisar till skatteverket och när man går in på den sidan hittas inte sidan...

Everydayplus är bara BankID så de e lugnt. Har oxå dom

Men jag vill inte de ska se mitt konto blir osäker på om jag verkligen ska testa dem..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp