Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bank har gjort ändring i min deklaration

Så, hörde av mig till skatteverket! Man bör skicka in den igen och nej det räknas ej som en ändring då man sj inte gjort ändringen. Och ja man får den fortfarande i april ☺☺

Står Nordiska Kreditmarknadsaktiebolaget(publ) verkar vara fairlo
Jag har också fått mejl att det var fel på ränta hos mig var cashbuddy det är tillsammans med nordiska och jag ringde dem sa du behöver inte ändra inget .Dem skickat själv ändringar i skatteverket så dem sa bara deklarera som vanligt och inget mer .

Så, hörde av mig till skatteverket! Man bör skicka in den igen och nej det räknas ej som en ändring då man sj inte gjort ändringen. Och ja man får den fortfarande i april ☺☺
Okej härligt!, ringde också in men han jag fick prata med sa att det inte blir någon återbäring förens i juni och att det tyvärr är många som drabbas av att bankerna skickar nya uppgifter efter man deklarerat, tror dock att dom är väldigt många som jobbar i telefonväxeln just nu och inte riktigt har koll så vet inte vad man ska tro på.

Jag har också fått mejl att det var fel på ränta hos mig var cashbuddy det är tillsammans med nordiska och jag ringde dem sa du behöver inte ändra inget .Dem skickat själv ändringar i skatteverket så dem sa bara deklarera som vanligt och inget mer .
Hade du redan deklarerat innan du fick mailet om ändring?

Konstigt verkligen. Förklarade för dem bl.a att det stog i mailet att man inte behöver göra nåt och sa att folk kan missa deklarera igen då o han svara oj,de får jag ta vidare. Sen att man ska få det i april då man sj inte gör en ändring. Skumt! Men får hoppas att det stämmer och kommer i april.

Hade du redan deklarerat innan du fick mailet om ändring?
Ja det gjorde jag och sen ringde csshbuddy dem sa att redan skickat själva ändring i skatteverket och att jag ska bara godkänna och skicka in .
Det gjorde dem ändringar jag såg det var 200 kr mindre.
När loggar jag in i skatteverket står inget konstigt.

Ja det gjorde jag och sen ringde csshbuddy dem sa att redan skickat själva ändring i skatteverket och att jag ska bara godkänna och skicka in .
Det gjorde dem ändringar jag såg det var 200 kr mindre.
När loggar jag in i skatteverket står inget konstigt.
Förstog inte riktigt, så du har inte godkänt och skickat in deklarationen igen då efter dem gjorde en ändring?

Jag hade redan deklarerat, och cashbuddy skicka det mailet om fel ränta efter godkänd deklaration,dem skrev i mailet att jag inte behöver göra något. Men när jag sedan såg denhär tråden gick jag in i skatteverket och mycket riktigt stog det där på inkomstdeklaration 1 (längst upp)"ändrad-ej inskickad".
Så det cashbuddy skriver i mailet om att inte göra nåt stämmer ej, deklarationen måste man godkänna och skicka in igen.

Kanske har missförtått dig, lite förvirrad,men om du redan har godkänt deklarationen innan du fick mail om ändring, måste du altså gå in i skatteverket o göra det igen. Annars står det som ej deklarerad och du får inte ut några pengar.

Tack för upplysningen. Slipper jag ringa. Skickat in igen nu och så håller vi tummarna

Jo men du måste ju fortfarande godkänna att uppgifterna dom skickat in är rätt och om det inte stämmer och du ber dom

Okej men fick du pengarna i april iallafall?
Ja det fick jag. Så länge deklarationen är inskickad i tid

Förstog inte riktigt, så du har inte godkänt och skickat in deklarationen igen då efter dem gjorde en ändring?

Jag hade redan deklarerat, och cashbuddy skicka det mailet om fel ränta efter godkänd deklaration,dem skrev i mailet att jag inte behöver göra något. Men när jag sedan såg denhär tråden gick jag in i skatteverket och mycket riktigt stog det där på inkomstdeklaration 1 (längst upp)"ändrad-ej inskickad".
Så det cashbuddy skriver i mailet om att inte göra nåt stämmer ej, deklarationen måste man godkänna och skicka in igen.

Kanske har missförtått dig, lite förvirrad,men om du redan har godkänt deklarationen innan du fick mail om ändring, måste du altså gå in i skatteverket o göra det igen. Annars står det som ej deklarerad och du får inte ut några pengar.
17 mars cashbuddy skrev att skickat in ändringar i skatteverket och att jag ska godkänna som vanligt. Jag godkänt 18 /mars.

Dem som ska deklarera Cashbuddy skrev dem som skickar deklaration på papper ska ändringarna göra manuellt men vi som ska digitalt behöver bara godkänna för dem själva skickat ändring. Jag hade ränta 5058 på Nordiska nu står på skatteverket 4806 under ny uppgift Nordiska .Dem rättat själv .
Ni får läsa ordentligt vad skrev cashbuddy sen diskutera god alltså .
Skickat bild att ni ser ändringar på Skatteverket.

pixel.gif
Frågor & svar​

Bilagor

• Screenshot_20250322_081605_Chrome.jpg
    Screenshot_20250322_081605_Chrome.jpg
    68.6 KB · Visningar: 11
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp