Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Balanzia bästa banken

Balanzia är riktigt bra tycker jag.. fick 160 000 med rätt kassa förutsättningar..

För er som är osäkra maila era förutsättningar till dem så kommer de svara er om de tror att det är värt att gå vidare med ansökan så att man itne drar på sig UC i onödan.

När det kommer till förtidslösen.. det är ju bara att betala in på OCR... så kommer de ju minska skulden.. inget man behöver fråga om lov för... betala in kapitalbeloppet + vad du tror att du är skyldig i ränta utöver så kan du ju korrigera senare.. alltid skönt att lösa skulder direkt om man kan så att man inte "ångrar" sig senare..

Balanzia är riktigt bra tycker jag.. fick 160 000 med rätt kassa förutsättningar..

För er som är osäkra maila era förutsättningar till dem så kommer de svara er om de tror att det är värt att gå vidare med ansökan så att man itne drar på sig UC i onödan.

När det kommer till förtidslösen.. det är ju bara att betala in på OCR... så kommer de ju minska skulden.. inget man behöver fråga om lov för... betala in kapitalbeloppet + vad du tror att du är skyldig i ränta utöver så kan du ju korrigera senare.. alltid skönt att lösa skulder direkt om man kan så att man inte "ångrar" sig senare..

Vad var dina ungefärliga förutsättningar? Skulle behöva ett lån på 200k med 3.3 % riskprognos och 4 FF.

8,4%
Bättre än BN.. men sämre än vad man får hos en "vanlig" bank. Nöjd ändå utifrån mina förutsättningar. Kommer köra Lendo om 1 år och sänka räntan ytterliggare.. hade på BN innan 13%

Hej

Var och till vem skickar man sina förutsättningar och kopia på uc så man kan få ett preliminärt svar utan att dom tar uc ??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp