Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Balanzia bästa banken

Jag skickade in min kopia på kreditupplysningen. Fick svar att de inte såg någon anledning att det ej skulle gå igenom. Gjorde därefter en ansökan men fick avslag, fick igen ordentlig anledning på varför heller.
Sökte på 120000kr.

Mina förutsättningar var:
UC score 8,7
FF 2 st
Anmärkningar 3 st. 2 försvinner i sommar och sista i november. Dock är 1 av dem utmätningsförsök.
Årsinkomst på 330000kr
Inga andra lån eller krediter

Jag skickade in min kopia på kreditupplysningen. Fick svar att de inte såg någon anledning att det ej skulle gå igenom. Gjorde därefter en ansökan men fick avslag, fick igen ordentlig anledning på varför heller.
Sökte på 120000kr.

UC score 8,7
FF 2 st
Anmärkningar 3 st. 2 försvinner i sommar och sista i november. Dock är 1 av dem utmätningsförsök.
Årsinkomst på 330000kr

Hmm, överraskande (och oroväckande för mig, som kommer att söka senare i sommar med liknande förutsättningar). Har du historiskt skuldsaldo?

Hmm, överraskande (och oroväckande för mig, som kommer att söka senare i sommar med liknande förutsättningar). Har du historiskt skuldsaldo?

Hej!

Har historiskt skuldsaldo där det sista synliga försvinner i november detta året.
Mvh

Jag hade myyyycket värre förutsättningar än du har ovan när jag beviljades. Märkligt.

Terry, orkar du dra vad du hade när du fick hos Balanzia? (Om du minns, på ett ungefär. Historiskt skuldsaldo hade du väl definitivt?)

Ska titta.

Sökte på 120000kr.

UC score 8,7
FF 2 st
Årsinkomst på 330000kr
Vad surt att du fick avslag!!

Jag hade myyyycket värre förutsättningar än du har ovan när jag beviljades. Märkligt.
De börjar väl också strama åt... eller så var det det historiska skuldsaldot som spökar men då borde de sagt det när de såg på den uc som ts skickat dem

Lånebelopp 150.000,00 kr
Upplagt 2017-06-29
Månadsbelopp 1.883,00 kr
Saldo -142.553,49 kr
Ränta 12,75 %

Detta är helt sjukt ändå. Jag har alltså betalat i 2 hela år snart. 24 betalningar x 2.000 nästan. Det är alltså 48.000 kr. Skulden har minskat med 8.000 och resterande 40.000 är ränta???

Tycker det låter galet....

Mina förutsättningar. Hade runt 15% på UC kommer jag ihåg. Anmärkningar hade jag definitivt. Kanske 6-7 stycken. Hade dock bra inkomst + knappt några andra lån. Men en del förfrågningar + anmärkningar och historiskt skuldsaldo som dock var 4 månader gammalt.

Lånebelopp 150.000,00 kr
Upplagt 2017-06-29
Månadsbelopp 1.883,00 kr
Saldo -142.553,49 kr
Ränta 12,75 %

Detta är helt sjukt ändå. Jag har alltså betalat i 2 hela år snart. 24 betalningar x 2.000 nästan. Det är alltså 48.000 kr. Skulden har minskat med 8.000 och resterande 40.000 är ränta???

Tycker det låter galet....

Mina förutsättningar. Hade runt 15% på UC kommer jag ihåg. Anmärkningar hade jag definitivt. Kanske 6-7 stycken. Hade dock bra inkomst + knappt några andra lån. Men en del förfrågningar + anmärkningar och historiskt skuldsaldo som dock var 4 månader gammalt.
Det är förfärligt!!! Tänk hur rika vi hade kunnat bli om vi inte behövde betala alla dessa tusentals kronor i ränta! tänk om man istället för hutlös ränta kunde spara motsvarande belopp varje månad... år efter år. Det är så man mår illa. Vi sitter fast, några av oss har kämpat i fler år. Det bästa målet vi har är att bli skuldfria från skitlån i första hand!!! Tänker på allt man kunde gjort med familjen för dessa pengar... istället för att titta på när andra gör saker och själv har man aldrig råd! Det är väldigt motiverande att se det svart på vit hur mkt som äts upp av räntorna!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp