Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

balanzia, är det ens värt att söka?

på balanzia om man har ett 1.5 år gammalt utmätningsförsök?
fast jobb finns men har 8 betalningsanmärkningar, alla typ 1.5 år gamla.
behöver få fram 20.000 omgående, eller är det bara att vända sig till att begå bedrägerier igen?

mycket bättre att kratta lite löv på samhällstjänsten än att få nya betalningsanmärkningar, sjukt land vi lever i men så är det.

Inte funderat på att det drabbar andra med bedrägerier ???
men visst man är ju sig själv närmast
Vi är rätt många här som sitter i taskig situation men inte tar till bedrägerier för det

Inte funderat på att det drabbar andra med bedrägerier ???
men visst man är ju sig själv närmast
Vi är rätt många här som sitter i taskig situation men inte tar till bedrägerier för det

Så samhället ser ut, alla kör över alla. Egoistsamhälle.
finns inte en jävel som bryr sig om mig så varför ska jag bry mig?

eller tycker du vi som suttit oss dåligt ekonomiskt får bra hjälp??? nej, man spottar på oss och vi får leva med att betala ränta så in i helvete för att ens kunna leva drägligt.

bedrägerier är alla dagar bättre än betalningsanmärkningar. du kan bli dömd för bedrägerier flera ggr utan att ens få fängelse och skulderna du får för brotten ger inga betalningsanmärkningar som företag ger.

du blir mycket hårdare straffad med bet anmärkningar. du är inte värd något då..

det är tur att man inte har tillgång till vapen för hatet som frodas i kroppen mot olika myndigheter och personer, oj oj.

Man kan inte skriva vad man vill för den korrupta staten ser allt men man kan ju ha sina åsikter och tankar för sig själv.

Ja du har din åsikt och jag min.
Blir bara ett dumt tuggande när vi har olika åsikter och inte detta forum för det
Men hoppas det löser sig för dig iallafall

eller tycker du vi som suttit oss dåligt ekonomiskt får bra hjälp??? nej, man spottar på oss och vi får leva med att betala ränta så in i helvete för att ens kunna leva drägligt.

bedrägerier är alla dagar bättre än betalningsanmärkningar. du kan bli dömd för bedrägerier flera ggr utan att ens få fängelse och skulderna du får för brotten ger inga betalningsanmärkningar som företag ger.

du blir mycket hårdare straffad med bet anmärkningar. du är inte värd något då..

det är tur att man inte har tillgång till vapen för hatet som frodas i kroppen mot olika myndigheter och personer, oj oj.

Man kan inte skriva vad man vill för den korrupta staten ser allt men man kan ju ha sina åsikter och tankar för sig själv.

Dummaste jag läst, ingen annans fel att du hamnat i din sits. Sen har det säkert en förklaring, men bara ditt eget fel.

Hoppas det blir fängelse nästan gång då. Så du tänker lura folk på pengar som inte har något med att du har betalningsanmärkningar att göra?

Och hur är det andras fel att du tog lån som du inte kunde betala tillbaka?

Och det finns ju hjälp att få i form av skuldrådgivning, psykolog, skuldsanering osv.

Oj, så kan man inte resonera. Du kanske har fått samhällstjänst första gångerna men om detta upprepas blir de garanterat fängelser. Du visar ju ingen bättring om du gör det igen?
Bättre en betalningsanmärkning och släpp allt till kf. Sök sen skuldsanering. Om 5-7 år är det ju över och du kan börja om.
Och oskyldiga människor som inte ens känner dig ska inte behöva drabbas. Det är inte rätt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp