Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bör jag vara orolig ang collector, handläggare arbetar med ansökan?

Betalar collector ut till långivarna man har eller betalar de ut till bankkonto så man själv får lösa lånen? Tänker om man även har privata skulder som behöver lösas.

Betalar collector ut till långivarna man har eller betalar de ut till bankkonto så man själv får lösa lånen? Tänker om man även har privata skulder som behöver lösas.
Om du har lösenkrav på ett visst belopp så löser Collector de lånen. Det andra betalas in på ditt konto.

Okej om jag söker ex 250 eller 300 hoppas jag inte de har lösenkrav på hela beloppet då.
Det varierar ju. Jag fick 350.000 och hade lösenkrav på 103.000 kr. Det fanns liksom ingen röd tråd i det.
Men om du har en privat skuld så gör du bäst att inte ange samla den summan när den ansöker tycker jag :)

Vet inte kanske tar samla 200 o 100 ej samla men det är nog lättare o bli beviljad när man samlar allt.

Vad är lägsta räntan hos dom? Deras exempel visar 8% vilket avskräcker mig iallafall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp