Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Bättrelån.se bluff?

Jag fick ett mejl av en Fredrik Nilsson som beklagade att det inkommitbså många ansökningar att servrarna rasat.
De har fått neka många ansökningar för det!
Han lovade att efter nyår skulle det åter fungera
Blalalalala..nån mer som fått detta
Vilka bluffare

om dom i samma mailutskick skulle skriva att du får tillbaka din ansökningsavgift då hade man kanske kunnat tro lite men när dom öppnar en sida, snor åt sig en massa ansökningsavgifter och sen skyller på olika saker då har man dåliga rådgivare i allt från hemsidebyggare till ägare. Usch vad oseriöst! Men många är sätten att förkovra sig lite extra slantar till jul. Ni som kommer med dessa bluffsajter då och då vill jag säga: skaffa ett ärligt arbete!

Om de nu inte tar emot ansökningar så kan de väl åtminstone skriva att sidan är under behandling och göra så att man INTE kan ansöka där, som Paxo! Dålig stil att lägga upp en sån sida men helt plötsligt säga att de inte öppnat än, så alla som ansökt då? Får de automatiskt lån efter nyår eller måste de ansöka och lägga ut pengar igen? Sjukt dålig stil..

Haha, så många ansökningar att servrarna rasat? Hur mycket trafik tror han egentligen en ansökan innebär.

Jag fick tillbaka mina 30 kr i ansökningsavgift

Nån mer som fått det?

Dom beklagade att det inte gick att söka

Bluffar..eller nån som fått lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp