Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bästa väg framåt

Många bra svar <3 15 000 in på Marginalen idag, ska bli intressant att se om det gör något med månadskostnaden. Ska även betala in 5000 på Thorn denna månad, och slutbetala den när skattepengarna kommer i april.

Många bra svar <3 15 000 in på Marginalen idag, ska bli intressant att se om det gör något med månadskostnaden. Ska även betala in 5000 på Thorn denna månad, och slutbetala den när skattepengarna kommer i april.
Oftast när man betalar in extra på annuitetslån så förkortas ba återbetalningstiden. Du kommer fortfarande få betala samma månadskostnad bara kortare tid.

Oftast när man betalar in extra på annuitetslån så förkortas ba återbetalningstiden. Du kommer fortfarande få betala samma månadskostnad bara kortare tid.
Precis, det är väl bara ikano och resterande storbanker som har raka lån numera?

Nej det är inte säkert att det blir så. På Nordax kunde jag välja på att korta återbetalningstiden eller få lägre månadskostnad när jag extraamorterade.
På mitt Collectorlån sjunker månadsinbetalningen allteftersom jag betalar in extra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp