Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa samlingslånet?

Tjena!

har idag 2 blancolån på totalt 220 000kr

önskar att låna 50 000kr till då jag har en faktura på 45 att betala in i slutet av månaden (klarnakortet) då jag behövde betala veterinär samt tandläkaren.

tyvärr uc score på 6 men inga anmärkningar eller missbrukade krediter.

vart ska jag vända mig för att få ut 270 000kr samlingslån? Jag betalar ca 4800kr/månaden för mina två blancolån, jag e redo att ta en sämre ränta till lägre månadskostnad. Vart ska jag testa? Nystart/lendo/zmarta?

Jag har 550tkr inkomst 2024 samt 500tkr 2023, bolån på 1,55m.

försökt nå min privata bank för rådgivning men de verkar gå riktigt långsamt..
Har du sökt än på lendo? Hur gick det? sitter i en sits där jag funderar på att söka med, ville se hur det gick för dig om du nu har sökt!

Har du sökt än på lendo? Hur gick det? sitter i en sits där jag funderar på att söka med, ville se hur det gick för dig om du nu har sökt!
Sitter o överväger just nu.. vill skicka men ändå inte. Rådgivaren har inte svarat på mitt mail än..

Sitter o överväger just nu.. vill skicka men ändå inte. Rådgivaren har inte svarat på mitt mail än..
Jag hade 5,6 i betyg. Ansökte om samlingslån,på ett högre belopp för o täcka precis alla mina lån men fick inga erbjudanden, ändrade min ansökan ca 4ggr o gick ner i belopp samt återbetalningstid, tillslut fick jag mindre än det jag sökt, 220k,med 16% ränta. Du har ju högre i betyg,o så tar de väl hänsyn till annat. Så skulle gissa att du ej får högre än så, inte summan du behöver. Men, man blir överraskad ibland då en del visst lyckas med högre betyg osv! Inte troligt däremot.

Jag hade 5,6 i betyg. Ansökte om samlingslån,på ett högre belopp för o täcka precis alla mina lån men fick inga erbjudanden, ändrade min ansökan ca 4ggr o gick ner i belopp samt återbetalningstid, tillslut fick jag mindre än det jag sökt, 220k,med 16% ränta. Du har ju högre i betyg,o så tar de väl hänsyn till annat. Så skulle gissa att du ej får högre än så, inte summan du behöver. Men, man blir överraskad ibland då en del visst lyckas med högre betyg osv! Inte troligt däremot.
Fick precis 275k via collector.
15 år, 15.45 nominell, 16,62% effektiv.
Ska självklart betalas in snabbare än 15 år men ville verkligen få ner kostnaden.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp