Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bästa samlingslånet med dessa förutsättnignarna

Hejsan jag har en väldigt snäll vän som ska ställa upp och ta ett lån åt mig så jag kan bli av med alla smslån skulder.. Jag har en uc på typ 95% så mig är bara glömma

Min kompis har en uc på 0.10% och cirka 384.000kr i inkomst däremot har hon bara timanställning nu och går på A-kassa resterande hon äger en gård och har sammanlagt cirka 5000kr/mån i totala utgifter hon får ut mellan 15-20.000kr efter skatt varje månad vart är de bäst att söka? Behöver söka 130.000kr
Har sökt hos Wästgöta finans och dem skulle handlägga ansökan manuellt och återkomma hoppas på svar därifrån imorn men får väll se.. Tänker ifall de inte går vägen om man ska söka något med uc?

Med risk att låta som en moralkärring nu men ska du verkligen utsätta din vän för detta? Hon har en jättefin UC och ditt lån kanske sätter käppar i hjulet för hennes framtidsplaner

Anger hon sitta aktuella förutsättningar är det inte så säkert att det går.
Hon bör ju tänka några gånger extra eftersom hon är återbetalningsskyldig helt och hållet själv för lånet.

Det finns sådana personer som faktiskt ställer upp på detta sätt, jag själv fick hjälp av en kusin som tog ett lån på 500 000 för att hjälpa mig för 4 år sen. Jag har idag 5 månadsbetalningar a 9500kr kvar från att det ska vara helt återbetalt. Jobbig tid men ack som det där lånet hjälpte. Tänk på att alltid vara ärlig mot henne om du blir sen någon månad eller om något annat dyker upp.

Lendo

Det går inte att ange samling om det är dina skulder som ska samlas.
Låna på gården kanske?

Ja
Det finns sådana personer som faktiskt ställer upp på detta sätt, jag själv fick hjälp av en kusin som tog ett lån på 500 000 för att hjälpa mig för 4 år sen. Jag har idag 5 månadsbetalningar a 9500kr kvar från att det ska vara helt återbetalt. Jobbig tid men ack som det där lånet hjälpte. Tänk på att alltid vara ärlig mot henne om du blir sen någon månad eller om något annat dyker upp.

Jaa jag gav inte ens förslaget till henne utan hon sa själv att hon ville stå som med sökande men sen gick inte de för min kreditvärdighet är så dålig så då sa hon själv att vi kan göra så hon har även räknat på så hon har råd att betala lånet själv vi har känt varandra sen jag var 15 år och nu är jag 19 och hon 50 (håller på med hästar tillsammans) hon har vart lite som en extra mamma har måmadskostnader på 5000kr nu.. Och jag kan inte betala längre.. Så nu ska vi lösa detta

Med risk att låta som en moralkärring nu men ska du verkligen utsätta din vän för detta? Hon har en jättefin UC och ditt lån kanske sätter käppar i hjulet för hennes framtidsplaner

Hon gav de som förslag själv och har tänkt igenom de noga hon är 50 år helt ensam och äger redan sin drömgård osv osv så hon har inga planer på att ta framtida lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp