Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

bästa sättet att få lägst ränta

Gör inte det. Det är inte inkomsten som är relevant utan vad du har för utgifter :)
Har man inkomst på över 1 miljon men ändå behöver ta lån för att köpa en bil är väldigt märkligt och dessutom behöver krediter.
Men alla är vi olika :) Så stirra dig inte blind på inkomsten.
Haha nej, jag skojade. Jag är ganska nöjd med min inkomst och har relativt låga utgifter utöver bilen (men den behöver man ju)

Haha nej, jag skojade. Jag är ganska nöjd med min inkomst och har relativt låga utgifter utöver bilen (men den behöver man ju)

Vilken tur då:) Tror du är mer lycklig än den som tjänar över 1 miljon som dessutom behöver ta lån för att köpa möbler. Att dessutom använda namnet control freak är väl ändå lite fel när man inte ens har pengar till möbler när man tjänar 1.2 miljoner. Då har man inte så mycket kontroll överhuvudtaget, tyvärr.

Haha inte så konstigt att en person som kallar sig Sparman blev triggad. Min inredningsbudget är uppe på 600 tkr tyvärr och eftersom jag änne mer olyckligt inte har tålamod att spara tog jag detta lånet... men vi får alla leva med våra brister antar jag (kanske inte Sparman dock haha)

Vilken tur då:) Tror du är mer lycklig än den som tjänar över 1 miljon som dessutom behöver ta lån för att köpa möbler. Att dessutom använda namnet control freak är väl ändå lite fel när man inte ens har pengar till möbler när man tjänar 1.2 miljoner. Då har man inte så mycket kontroll överhuvudtaget, tyvärr.

Fast det är väl som regel så att kopplingen mellan inkomst och lån är sådan att det är de som tjänar mest som lånar mest?

Jobbar du halvtid på Sibylla så finns det inte utrymme för att dra på sig stora lån.

Haha inte så konstigt att en person som kallar sig Sparman blev triggad. Min inredningsbudget är uppe på 600 tkr tyvärr och eftersom jag änne mer olyckligt inte har tålamod att spara tog jag detta lånet... men vi får alla leva med våra brister antar jag (kanske inte Sparman dock haha)

Tålamod behöver man nog inte ha med den inkomsten. Det bör gå ganska snabbt. Men det är väl så att belånar man upp sig över öronen så får man börja handla på kredit eller ta lån. Som sagt alla får leva med sina brister :)

Ta lån behöver inte vara negativt, så länge det är bra lån. Dvs inte konsumptionslån. Men vi är alla vuxna här och får leva med våra beslut :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp