Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Bästa låneförmedlare

Undrar kort vilken som är bästa låneförmedlare? Vad tycker ni å varför?
Ha de bra där ute

Jag kan inte säga att de är bäst, men jag har använt mig Advisa 3 ggr och fått bra erbjudanden. De ringer inte upp och tjatar om försäkringar och det går smidigt helt enkelt. Vilka banker de använder sig av är ju nästintill en färskvara, det går att kolla upp innan man skickar ansökan.

Jag är nöjd med Lendo. Fick snabba svar, många erbjudanden och bra ränta. Men jag hade bra förutsättningar. Det enda negativa är att det blev en en uc och en ah nu föll namnet bort. Bisnode? En annan upplysning, vissa av bankerna tog en separat sådan upplysning förutom den uc de hade.

Bisnode tas på alla låneförmedlare men det är bara vissa banker som gör det.

Bisnode tas på alla låneförmedlare men det är bara vissa banker som gör det.

Va gör det? Det visste jag inte. Trodde att man sökte på ex advisa att dom bara tar en uc, inte bisnode. Tänkte söka samlingslån mitten av denna månaden när 3 ff från uc försvinner så jag bara har 2 kvar, men det kanske är lika bra å vänta tills slutet av månaden istället då när 9 ff försvinner från bisnode? Trodde inte bisnode spelade någon roll med advisa

Va gör det? Det visste jag inte. Trodde att man sökte på ex advisa att dom bara tar en uc, inte bisnode. Tänkte söka samlingslån mitten av denna månaden när 3 ff från uc försvinner så jag bara har 2 kvar, men det kanske är lika bra å vänta tills slutet av månaden istället då när 9 ff försvinner från bisnode? Trodde inte bisnode spelade någon roll med advisa
Jo det tas bisnode ff via låneförmedlare beroende om den banken vill se din upplysning på bisnode. 2-3 banker som tar bisnode.
Har du bara 9 ff kvar på bisnode eller mer? Om du kan vänta så rekommenderar jag det då :)

Jo det tas bisnode ff via låneförmedlare beroende om den banken vill se din upplysning på bisnode. 2-3 banker som tar bisnode.
Har du bara 9 ff kvar på bisnode eller mer? Om du kan vänta så rekommenderar jag det då :)

Vet du vilka dom bankerna är som brukar ta bisnode också?
Nej jag har faktiskt ganska många ff där, 18 st. Så hälften försvinner 27 maj

Det är bara 2-3 banker som går via bisnode när du söker med låneförmedlare. De övriga kollar inte din bisnode utan går efter uc. Så du bränner 2-3 banker, typ Seven day o nordax men det är desto fler som bara kollar uc

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp