Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa kreditkortet för mig?

Hej,
Ett större belopp för en framtida resa drogs precis från mitt konto som jag inte riktigt hade räknat med. Trodde det skulle dras senare i höst. Jag ska iväg på en annan resa imorgon och har lite panik nu då jag inte har så mkt pengar..!! Typ ingenting.

Någon som kan rekommendera något kreditkort som man får omgående! Alltså som man kan lägga in i apple pay pronto.. alternativt göra överföring till konto från..?? Det viktigaste är att man får det digitalt direkt. Jag har redan Remember kreditkort som är maxat. Annars har jag inga andra lån eller krediter som syns på UC (D&B upplysning är jag totalt körd på.. spärrad från alla smslån så snabblån kan jag inte heller ta). Är även i en bolåneprocess så bill inte ta blancolån.. tänker att man kan komma undan med ett kreditkort... som man återbetalar när lönen kommer sen.

Någon som har info om Resurs Korten? Får man dessa direkt? Är det bra?

Tack för hjälp!

Klarna kortet?

Ahh.. tack. Är lite skeptisk bara till att man inte har någon fast kreditgräns.. den verkar vara flytande vilket är lite läskigt. Sedan vill jag kunna göra kontantuttag om man är utomlands och behöver. Ska dock kolla lite på klarna.

Får ringa Resurs imorgon och fråga lite mer om detta. Tror det lutar åt något resurskort om man får det direkt.

Någon som vet något om COOP. Verkar vara hyfsat lätt att få det kortet och man kan göra kontoöverföring samt använda det digitalt.. men får man tillgång till det omgående?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp