Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa kort

Hej!
Skulle vilja ha lite hjälp på bästa kort och även vilka som är svåra. I mitt fall så har jag en betalningsanmärkning som gå väck om två veckor och i dagsläget har jag 5,3 % på UC och den borde väl gå ner en del när Anmärkningen är borta?
Taxerad inkomst 420 kr har ett blancolån på Svea på 40 tusen.

Hoppas på hjälp på bästa kortet och vilka ni tror man kan få

Tack på föhand!

Risk för att du får sämre betyg tyvärr. Hade samma situation och fick sämre betyg då jag jämförs i en annan grupp. I gruppen med de med betalningsanmärkningar är du liten risk men i gruppen utan är du en större risk. Väldigt ologiskt men det är så det är.

Vad ska du ha kortet till är tanken är ju en relevant fråga, ska det vara kreditkort, betalkort?

O fan är det så det fungera i dagsläget har jag 3 UC men du tror att det blir sämre score inte bra:-( Sen har jag 0 i räntekostnad detta lån tog jag nu i September på 40000 kr.

Kreditkort med chans att dela upp fakturan.

Vad hade du för UC innan du blev av med anmärkningen och vad fick du när den försvann?

Vet du något om Banknorwegian blancolån verka vara många som få det , kanske bättre söka det för jag behöver cash när anmärkningen är borta.

Både Bank Norwegians lån och kreditkort är väldigt bra.

Kreditkortet kan jag absolut rekommendera. Enkla och gratis överföringar både till ens egna konto och till att betala räkningar, drabbas aldrig av några avgifter överhuvudtaget med det kortet, eftersom det är så enkelt och snabbt att föra över till sitt vanliga bankomatkort så gör jag alltid så och även om man gör det på natten så kommer ens pengar in på kontot vid 12-tiden på dagen som kommer.

Bra även för många som får börja på 5000:- eller 10.000:-, eftersom Bank Norwegian mailar ut erbjudanden någon gång i halvåret, började man på 5000:- exempelvis så får man nästan alltid ett erbjudande om 15.000:- efter några månader och senare ibland 30.000:- om man vill ha det. Så även en som börjar med låg beviljad summa kan få ett bättre kreditkort med tiden.

Du har ju en rätt bra inkomst och uppger inte nämnvärt annat om några lånproblem som är aktuella, så när din anmärkning försvinner kan du nog få en rätt hög summa både i lån eller om du vill ha ett kreditkort hos Bank Norwegian.

Senast ändrad:
O fan är det så det fungera i dagsläget har jag 3 UC men du tror att det blir sämre score inte bra:-( Sen har jag 0 i räntekostnad detta lån tog jag nu i September på 40000 kr.

Kreditkort med chans att dela upp fakturan.

Vad hade du för UC innan du blev av med anmärkningen och vad fick du när den försvann?

Vet du något om Banknorwegian blancolån verka vara många som få det , kanske bättre söka det för jag behöver cash när anmärkningen är borta.

Jag har liknande uppgifter som dig, En anmärkning (som är borta på söndag), 4,6% i kreditbetyg på minuc. 100k synliga blancolån, 410k årsinkomst, 6k underskott och 6 st UC-ff. Väntar med spänning för att se hur mitt kreditbetyg blir, kommer även på söndag eller måndag att söka blancolån hos Norwegian, för att lösa de blancolån jag har, samt ett par smslån.

Kan du inte skriva här hur det gick och vad fin UC score blev hade varit gltt att veta så jag vet vad jag har att vänta mig:)

Tack på förhand

Kan du inte skriva här hur det gick och vad fin UC score blev hade varit gltt att veta så jag vet vad jag har att vänta mig:)

Tack på förhand

Min UC-score blev uppdaterad till 1,1% Bra och äntligen efter 10 år med anmärkningar är jag prickfri.

Nu blir det till att söka ett stort samlingslån, samla mina 2 blanco, kortkredit, samt smslån och förhoppningsvis aldrig mer ta smslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp