Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Bästa apparna för att göra månadsbudget – tips och erfarenheter?

Jag har tidigare lagt upp min budget i Excel, finns många bra mallar på nätet. Skulle dock vilja ha en app för detta då det är smidigt att göra i telefonen.

Har testat några, bla Zlantar och nu senast "Bill Planner" på Google Play. Den senare funkar bra men är ganska enkel. Söker tips på bra appar att göra sin månadsbudget med!

Följer, vill oxå hitta nån bra

Följer jag med! Kör excel men använder ju aldrig datorn så blir bökigt…

Berätta gärna hur, är det via Onedrive då eller? Jag är ganska oteknisk ^^
För att jobba i excel så behövde jag skaffa microsoft paketet för 119:- månaden och då loggade jag bara in med samma uppgifter på excel appen som jag laddade ner från AppStore :)

Jag har tidigare lagt upp min budget i Excel, finns många bra mallar på nätet. Skulle dock vilja ha en app för detta då det är smidigt att göra i telefonen.

Har testat några, bla Zlantar och nu senast "Bill Planner" på Google Play. Den senare funkar bra men är ganska enkel. Söker tips på bra appar att göra sin månadsbudget med!
Följer, vill oxå hitta nån bra

Bifogar mall i både XLSX för dom som har nyare versioner av Excel och XLS för dom som har gamla Excel versioner.
Nu är det ingen app, men dessa mallar har jag kört med nu ett par år och för mig funkar dom väldigt bra

Jag har köpt mitt office och excel härifrån. Funkar hur bra som helst - permanent för 149kr.

https://www.gamekeys.se/produkt/microsoft-office-2024-standard-pc/

Bilagor

• Budgetmall.xlsx
    18.2 KB · Visningar: 4
  • Budgetmall.xls
    39 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp