Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Axo finans, är dessa nya?

Tack för info. Har du lust att berätta hur mkt lån du fick?
Hur mkt blanco du redan har mm?

Tack.

Hur mycket hade du i blanko och hur hög inkomst har du? Sitter verkligen illa till och behöver ett nytt lån... Men vill inte dra på mig en ny UC..

hej jag hade nog 180 i synliga blanco, inkomst ca 350t men underskott på drygt 100t och det behöll jag för det kom mkt tillbaka på skatten
ca 15UC
1 enda kreditkort kvar om det kan spela någon roll
fick visserligen maxräntan men de erbjöd nästan 50t över det jag sökte så det var ju helt fenomenalt

fortfarande inte fått nåt på posten, allt sköttes via ett telefonsamtal och sedan kom mail och ett sms från Norweigan

Ansökte nyss och tog max 1 timme innan jag hade ett bud av norweigian och fick dessutom på 45k extra så kunde lösa alla smålån så hoppas nu att allt går igenom så att inte alla pengar måste gå åt lån de närmaste åren.. Bra och snabbt än så länge iaf!

Jajamen fick mess idag de har betalat alla små lån jag hade och bakat in dem plus lite till i ett stort lån! Axo snabb och bra service!

Japp sms lån och inkasso skulder plus Blanco med höga räntor löste de in åt mig! Tog 1 dag totalt innan allt var klart! Snabbt och bra!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp