Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Axcept, avbetalningsplan

Måste lånet gå till kfm får man inte hem ifrån inkasso först?
Mitt lån gick till McGreg inkasso deras eget, där jag fick en avbetalningsplan det var inga problem.

Senast ändrad:
Du får från inkasso först och de beviljar avbetalningsplan

När kommer inkasso ifrån Axcept jag har mailat dom men har inte hört någonting jag hat påminnelse den 21sept är orolig

Är dom snabba o skicka till kronofogden:/ om man inte följer avbetalningsplanen?? Nån som vet? Har en avbetalningsplan hos dom som jag har svårt o följa nu..har maila dom o.frågat om jag får betala dubbelt nästa månad men ikke...:(

Är dom snabba o skicka till kronofogden:/ om man inte följer avbetalningsplanen?? Nån som vet? Har en avbetalningsplan hos dom som jag har svårt o följa nu..har maila dom o.frågat om jag får betala dubbelt nästa månad men ikke...:(
Jag betalade sista gången på en avbetalningsplan i början på januari i år, fick utslag och betalningsanmärkning 2016-05-04, så det tog ett tag för min del. Tycker att de varit hyggliga så jag försökte in i det sista att betala så länge jag kunde även fast jag bestämt mej för att släppa allt till KFM.

Här om dagen fick jag påminnelse att ja måste betala in beloppet annars kan dom ta till andra åtgärder stod de som kronofogden osv :/ har verkligen ingen möjlighet o betala inne sista beloppet nu...så undrar hur snabba dom e:( får pengar den 25e nu så om en vecka kan ja betala :(

Här om dagen fick jag påminnelse att ja måste betala in beloppet annars kan dom ta till andra åtgärder stod de som kronofogden osv :/ har verkligen ingen möjlighet o betala inne sista beloppet nu...så undrar hur snabba dom e:( får pengar den 25e nu så om en vecka kan ja betala :(
Om du mejlar och berättar att du betalar in dubbla belopp i oktober är de inga problem! Dom är rätt bra att ha o göra med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp