Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslutat collector kreditkort syns på uc

Såg nyss att mitt sedan många år avslutade kreditkort från colllector syns på uc. Har lite kvar att betala på det men eftersom det varit avslutat har det aldrig synts på uc. Står som 100% utnyttjat så betyget lär ju bli lidande av detta….

Såg nyss att mitt sedan många år avslutade kreditkort från colllector syns på uc. Har lite kvar att betala på det men eftersom det varit avslutat har det aldrig synts på uc. Står som 100% utnyttjat så betyget lär ju bli lidande av detta….
Det är ju inte avslutat om du inte betalat av kreditskulden. Eller har dom avslutat det för att du ej betalat i tid? Då kan de bli 100% utnyttjandegrad har jag hört.

Det är ju inte avslutat om du inte betalat av kreditskulden. Eller har dom avslutat det för att du ej betalat i tid? Då kan de bli 100% utnyttjandegrad har jag hört.
Alltid betalt i tid och betalt mer. Collectors kort har innan gått av avsluta och då har det försvunnit från uc och man har fortsatt betala bort kreditskulden.

Nej, de avslutar alla kort och startar nytt Collector Black och Collector Purple

Jag undrar också lite kring detta område: Vad händer när man avslutar en kredit, exempelvis Collector. Ligger krediten kvar synlig vid UC och liknande trots att jag har åtebetalat allt? Hur får jag den helt avslutad så att säga? Tacksam för tips!

Det står ’ Avslutad ’ och datum sen försvinner det från uc så småningom

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp