Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslutade lån, på samma summa och ej nollade

nu efter UC uppdateringen så ligger mins lån kvar, på samma summa och ej nollade. Avslutade två lån i början på Juni. Någon som vet varför detta ej plockats bort av UC? Ringt och avslutat lånen efter inbetalning dessutom...

Blev ditt betyg bättre?
Lånen syns i 12 månader - efter att du har avslutat dom.
Däremot så syns lånet bara för dig och inte andra banker.

Visst var det så @Korpen

Är det avslutat så står det avslutat 20190715 t.ex och syns ett år innan det försvinner.

Står inte avslutat. Utan som en pågående skuld. Bland annat Credway står kvar utnyttjat 12.000 utav 15.000 vilket inte stämmer.

Står inte avslutat. Utan som en pågående skuld. Bland annat Credway står kvar utnyttjat 12.000 utav 15.000 vilket inte stämmer.
Summan stämde inte alls för mig heller på Credway senaste uppdatering. (Jag gjorde en extra amortering som inte syntes på UC) :(
Konstigt, ringa igen?

Samma för mig, avslutat 6 st på UC eller något men stod inte "avslutad" och datum vid uppdateringen, kanske en delay på någon månad?

Samma för mig, avslutat 6 st på UC eller något men stod inte "avslutad" och datum vid uppdateringen, kanske en delay på någon månad?

Fast det är väl synligt bara för dig? Inte andra aktörer.

Kan du ta printscreen?

Bilagor

• A9C208A3-6D0F-4FB3-812B-84EA51854057.jpeg
    A9C208A3-6D0F-4FB3-812B-84EA51854057.jpeg
    83.3 KB · Visningar: 12
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp