Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslutade krediter uc, påverkar?

Hej npn kunnig som kan svara, jag har på min uc 11 synliga krediter och 5av dessa är avslutade i april men dom syns ju fortfarande på min uc .. påverkar det någonting när jag ska söka samlingslån??

Om de är avslutade, och också syns som avslutade på din UC, är det bara du som ser det under 12 månader. Om de inte syns som avslutade måste du ringa och klaga.

Dom är inte aktiva, men är med i 12 månaders förändringen och i UC-betyget ingår 12 månadersförändringen. Så indirekt påverkar dom faktiskt, men det är ingen annan än du som ser dom. I UC:s beräkning ingår förändring av lån under 12 månader.

Dom är inte aktiva, men är med i 12 månaders förändringen och i UC-betyget ingår 12 månadersförändringen. Så indirekt påverkar dom faktiskt, men det är ingen annan än du som ser dom. I UC:s beräkning ingår förändring av lån under 12 månader.

Kanske det som gjorde att min riskprognos gått ner så sakta, ligger på 11% tills början av januari försvinner 3ff så kommer jag ner på 3 ligger på 6ff nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp