Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslutad skuldsanering, problem med intrum

Hej
Jag har jobbat där och ja det finns flera inkompetenta småbarn där som inte ens flyttat hemifrån. Din bekanta kan göra en GDPR förfrågan på allt det har på hen, alla samtal registreras och handläggarna måste även kommentera efter varje samtal. Vid en sådan anmälan kopplas Compliance in och om något inte stämmer så kommer det då upptäckas. Jag tror man gör detta lättast inloggad med bankID på deras sida.
Mvh
Kul, då har du en kollega till som skriver här. Hur gick det till när du slutade?

Varför inte skulderna försvinner direkt när SS är slut är konstigt men ändå inte utan den avdelningen som hanterar detta brukar skjuta upp ytterligare 1 Månad ifall pengar ska komma in. Men vi har en avdelning som hanterar detta och vad jag sett så har skulderna varit avslutade på andra avdelningar men inte just typ hos invest som exempel då brukar handläggaren avsluta ärendena när hen ser att skulder är t.ex avslutade på efterbevakning. Jag har avslutat flertalet sådana när jag folk ringt in och frågat varför dessa inte är avslutade.

När du har skuldsanering så betalas det ut en gång om året till borgenärerna.
För mig var det i januari och min skuldsanering var slut i november.
Mina skulder hos olika bolag plockades inte bort från sista utbetalningen var gjord.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp