Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avsluta kreditkort/krediter inför samlingslån, Hjälp!

Dags att börja planera inför kommande försök till samlingslån.
Vilka krediter/lån kan man avsluta men fortsätta betala på? dvs så de försvinner från uc.

Synliga smslån:
Easycredit
Credigo

Kreditkort:
Ecster
Amex
easycard
everydaycard

Övrigt :
Qliro konto

Läst någonstans att vissa ej godkänner lån om man är belånad på över en miljon. med tex amex och något mer bara så löser jag bort 110 synligt ca.

Vilka krediter/lån kan man avsluta men fortsätta betala på? dvs så de försvinner från uc.

Synliga smslån:
Easycredit
Credigo

Kreditkort:
Ecster
Amex
easycard
everydaycard

Övrigt :
Qliro konto

Läst någonstans att vissa ej godkänner lån om man är belånad på över en miljon. med tex amex och något mer bara så löser jag bort 110 synligt ca.

Kan man ens avsluta en kredit innan man har återbetalat den?

Synliga smslån:
Easycredit
Credigo

Kreditkort:
Ecster
Amex
easycard
everydaycard

Övrigt :
Qliro konto

Betalkoll och Amex har jag hört här på forumet att man kan avsluta innan man har betalat tillbaka... (men kolla själv med dem)
Beror nog på inkomsten också
Och hur mycket lån man har jämfört med inkomst

Precis maxat betalkoll och skickat frågan till dem. Hoppas det fungerar, nästa är amex, sedan hoppas jag något mer fungerar

Betalkoll avslutat, enl Resursbank och Ecster funkar det också så skall göra detsamma nu så skriver jag här vid nästa UC uppdatering om det fungerar hos dem.

Vad innebär det rent praktiskt när man avslutar betalkoll trots att skulden är kvar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp