Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslag skuldsanering

Hej, fick avslag på min skuldsaneringsansökan och fick som råd att överklaga. Hur lång tid tar det att få sin ansökan omprövad?

Fick som råd? Det finns ju inget annat att göra med beslutet om man inte håller med. Räkna med 1-2 månader i tingsrätten

Vem gav dig råd att överklaga?
Kan mycket väl varit kfm, sen kan det vara en tolkning av vad någon sagt.

Jag informerar att man kan det, och svarar på frågor.
Har en otroligt gäldenärsfokuserad kollega som jag hör dagarna i ända i detalj förklara allt som hen tycker ska stå med.

Fick som råd? Det finns ju inget annat att göra med beslutet om man inte håller med. Räkna med 1-2 månader i tingsrätten
Det var skuld och budgetrådgivningen från kommunen som tyckte jag skulle göra det.

okej, tack då vet jag ungefär hur lång tid de tar.

Kan mycket väl varit kfm, sen kan det vara en tolkning av vad någon sagt.

Jag informerar att man kan det, och svarar på frågor.
Har en otroligt gäldenärsfokuserad kollega som jag hör dagarna i ända i detalj förklara allt som hen tycker ska stå med.
Så din kollega hjälper gäldenärerna att överklaga den ansökan hen har avslagit?

Så din kollega hjälper gäldenärerna att överklaga den ansökan hen har avslagit?
Jag gissar här att det rör sig om att överklaga beslut om utmätning av lön eller tillgodohavande på bankkonto i de flesta av fallen.

Jag gissar här att det rör sig om att överklaga beslut om utmätning av lön eller tillgodohavande på bankkonto i de flesta av fallen.

Precis så, och andra egendomutmätningar, fordon och fastigheter

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp