Vem gav dig råd att överklaga?Hej, fick avslag på min skuldsaneringsansökan och fick som råd att överklaga. Hur lång tid tar det att få sin ansökan omprövad?
Kan mycket väl varit kfm, sen kan det vara en tolkning av vad någon sagt.Vem gav dig råd att överklaga?
Det var skuld och budgetrådgivningen från kommunen som tyckte jag skulle göra det.Fick som råd? Det finns ju inget annat att göra med beslutet om man inte håller med. Räkna med 1-2 månader i tingsrätten
Så din kollega hjälper gäldenärerna att överklaga den ansökan hen har avslagit?Kan mycket väl varit kfm, sen kan det vara en tolkning av vad någon sagt.
Jag informerar att man kan det, och svarar på frågor.
Har en otroligt gäldenärsfokuserad kollega som jag hör dagarna i ända i detalj förklara allt som hen tycker ska stå med.
Jag gissar här att det rör sig om att överklaga beslut om utmätning av lön eller tillgodohavande på bankkonto i de flesta av fallen.Så din kollega hjälper gäldenärerna att överklaga den ansökan hen har avslagit?
Nej, vi hanterar inga ansökningar.Så din kollega hjälper gäldenärerna att överklaga den ansökan hen har avslagit?
Jag gissar här att det rör sig om att överklaga beslut om utmätning av lön eller tillgodohavande på bankkonto i de flesta av fallen.