Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslag på omprövning - meddelas borgenärer?

Hej,

Ansökte om omprövning av min skuldsanering då jag har fått högre inkomst men fick avslag, vilket såklart är positivt för mig, på grund av för kort tid kvar så blir inte en väsentlig skillnad enligt KF.

Meddelas borgenärerna fortfarande med information om min ansökan och om att dem avslagit min omprövning?

Extrafråga - Fick idag också brev om att en denutiation (överlåtelse av skuld), har fått ett par sånna under mina år men aldrig reflekterat över det... varför gör borgenärer detta för en skuld som raderas om 7 månader när min sanering är över?

Tack!

Hej,

Ansökte om omprövning av min skuldsanering då jag har fått högre inkomst men fick avslag, vilket såklart är positivt för mig, på grund av för kort tid kvar så blir inte en väsentlig skillnad enligt KF.

Meddelas borgenärerna fortfarande med information om min ansökan och om att dem avslagit min omprövning?

Extrafråga - Fick idag också brev om att en denutiation (överlåtelse av skuld), har fått ett par sånna under mina år men aldrig reflekterat över det... varför gör borgenärer detta för en skuld som raderas om 7 månader när min sanering är över?

Tack!
Din skuld har förmodligen sålts i ett paket :)

Hej,

Tack!
Hur mycket var din inkomstökning?

Alla beslut meddelas parterna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp