Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslag på lån hos Collector pga driftkostnad – vad räknas som rimligt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Och där har vi det :)

800k i blanco? Det är därför du får avslag.

Det är fortfarande inte anledningen till avslaget. Har ni läst tråden så vet ni anledningen.

hade inte ens fått erbjudande om det var anledningen. Då de tar en uc innan jag får ett erbjudande där ser dom mina lån, och dom ser mina förfrågningar

Det är fortfarande inte anledningen till avslaget. Har ni läst tråden så vet ni anledningen.

hade inte ens fått erbjudande om det var anledningen. Då de tar en uc innan jag får ett erbjudande där ser dom mina lån, och dom ser mina förfrågningar
Det är alltså ett samlingslån, så skulden ökar inte. Och 800k med 550 i inkomst är inte speciellt överdrivet.

Det är alltså ett samlingslån, så skulden ökar inte. Och 800k med 550 i inkomst är inte speciellt överdrivet.

800k i blanco + bolån på vad?

har du bolån på 1-1.5 mille så är du uppe i väldigt stora summor på din inkomst.
Och jo, det spelar visst en stor roll att du har hög belåning. Det gör din KALP ohållbar.

800k i blanco + bolån på vad?

har du bolån på 1-1.5 mille så är du uppe i väldigt stora summor på din inkomst.
Och jo, det spelar visst en stor roll att du har hög belåning. Det gör din KALP ohållbar.
Kan bara hålla med!

Så med andra ord tror ni att collector ljuger mig rakt upp i ansiktet när dom säger att mina driftkostnader på huset är för höga då endast det var anledningen enligt dom.

Så med andra ord tror ni att collector ljuger mig rakt upp i ansiktet när dom säger att mina driftkostnader på huset är för höga då endast det var anledningen enligt dom.
Svepskäl kallas det :)

Hade din kalkyl varit bra hade du haft fler erbjudanden.

Men, skulle dom tycka att jag var högt belånad och uc var kass hade dom inte gett mig ett erbjudande :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp