Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslag på avslag..idé med cashbuddy? Annat

Har satt mig riktigt i skiten och hamnat i denna underbara smshärva :-/ Försöker sälja av sånt jag har av värde, men det går inte tillräckligt snabbt för att kunna betala att underbara smslån,.

Ser som ut såhär:

Årsinkomst dryga 400.000. Inga bet.anmärkningar, inga skuldsaldon. Har 10-talet Uc-förfrågningar och blancolån på ca 600.000 (eh!)

Har lån hos Konsumentkredit, Marginalen, Forex, GeCApital, Nordax och Collector (totalt då 600.000).

Har nu smslån pga mindre roliga omständigheter i mitt liv för ca 50.000.
Om jag kan få till ett/några lån med långre återbetalningstrid så har jag inga problem att betala av 3-4000/månad. Men jag verkar rykt :-/

HAr sökt på 50.000 hos
Lånebolaget
Selene
Big Bank
Avida
Bank2
Fått avslag hos samtliga.. Fick även avslag på 15000 på Cash2you och på 20.000 hos Nettofinans pga dålig kreditvärdighet.

Jahapp. Undrar - är det ens idé att söka hos Cashbuddy eller Nödkontanter?
Extrakredit? Kortlån?

Help! En som sitter i skiten!

Med 600.000 i blanco är du nog rökt hos dom flesta...

Med 600.000 i blanco är du nog rökt hos dom flesta...

Ja, jag antar det:-/ Priset jag fick betala för att hjälpa en vän (är dock "själv" skyldig till 150.000 av dessa). Men nuså finns hon inte mer och kvar är jag med alla skulder..

Finns det ingen möjlighet att göra om dina blanco lån till lån med säkerhet i fastighet, bostadsrätt så du får ner räntorna och månadskostnaden?

Jag har hyresrätt tyvärr :-/ Och jag vill inte dra in någon borgenär. Alla tror att jag har det så bra, utåt är allt perfekt med bra jobb, bra boende, alltid glad osv.. Ingen kan ens ana hur det ligger till, hur sömnlös jag ligger om nätterna just nu. Vill inte blanda in min fina familj. Om jag löser detta ska jag spärra mig från lån hos de olika företagen. Jag behöver inte låna mer (än till alla jäkla sms-lån), jag klarar mig att leva på mindre summa/månad tills allt är avbetalt. Fan :-/

Har satt mig riktigt i skiten och hamnat i denna underbara smshärva :-/ Försöker sälja av sånt jag har av värde, men det går inte tillräckligt snabbt för att kunna betala att underbara smslån,.

Ser som ut såhär:

Årsinkomst dryga 400.000. Inga bet.anmärkningar, inga skuldsaldon. Har 10-talet Uc-förfrågningar och blancolån på ca 600.000 (eh!)

Har lån hos Konsumentkredit, Marginalen, Forex, GeCApital, Nordax och Collector (totalt då 600.000).

Har nu smslån pga mindre roliga omständigheter i mitt liv för ca 50.000.
Om jag kan få till ett/några lån med långre återbetalningstrid så har jag inga problem att betala av 3-4000/månad. Men jag verkar rykt :-/

HAr sökt på 50.000 hos
Lånebolaget
Selene
Big Bank
Avida
Bank2
Fått avslag hos samtliga.. Fick även avslag på 15000 på Cash2you och på 20.000 hos Nettofinans pga dålig kreditvärdighet.

Jahapp. Undrar - är det ens idé att söka hos Cashbuddy eller Nödkontanter?
Extrakredit? Kortlån?

Help! En som sitter i skiten!

Ferratum kanske...nödkontanter..hmm kanske du kan ju alltid prova
de tar UC och man får ha max 15 uc

Ferratum kanske...nödkontanter..hmm kanske du kan ju alltid prova
de tar UC och man får ha max 15 uc

Ferratum har jag smslån hos på12000 redan (ska betalas av på 3 mån) :.-/
Har ju inget att förlora på att prova nödkontanter iofs, kan inte bli så mkt värre :-/. Undrar om Extrakredit kan vara värt att prova, eller kortlån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp