Har satt mig riktigt i skiten och hamnat i denna underbara smshärva :-/ Försöker sälja av sånt jag har av värde, men det går inte tillräckligt snabbt för att kunna betala att underbara smslån,.
Ser som ut såhär:
Årsinkomst dryga 400.000. Inga bet.anmärkningar, inga skuldsaldon. Har 10-talet Uc-förfrågningar och blancolån på ca 600.000 (eh!)
Har lån hos Konsumentkredit, Marginalen, Forex, GeCApital, Nordax och Collector (totalt då 600.000).
Har nu smslån pga mindre roliga omständigheter i mitt liv för ca 50.000.
Om jag kan få till ett/några lån med långre återbetalningstrid så har jag inga problem att betala av 3-4000/månad. Men jag verkar rykt :-/
HAr sökt på 50.000 hos
Lånebolaget
Selene
Big Bank
Avida
Bank2
Fått avslag hos samtliga.. Fick även avslag på 15000 på Cash2you och på 20.000 hos Nettofinans pga dålig kreditvärdighet.
Jahapp. Undrar - är det ens idé att söka hos Cashbuddy eller Nödkontanter?
Extrakredit? Kortlån?
Help! En som sitter i skiten!
Ser som ut såhär:
Årsinkomst dryga 400.000. Inga bet.anmärkningar, inga skuldsaldon. Har 10-talet Uc-förfrågningar och blancolån på ca 600.000 (eh!)
Har lån hos Konsumentkredit, Marginalen, Forex, GeCApital, Nordax och Collector (totalt då 600.000).
Har nu smslån pga mindre roliga omständigheter i mitt liv för ca 50.000.
Om jag kan få till ett/några lån med långre återbetalningstrid så har jag inga problem att betala av 3-4000/månad. Men jag verkar rykt :-/
HAr sökt på 50.000 hos
Lånebolaget
Selene
Big Bank
Avida
Bank2
Fått avslag hos samtliga.. Fick även avslag på 15000 på Cash2you och på 20.000 hos Nettofinans pga dålig kreditvärdighet.
Jahapp. Undrar - är det ens idé att söka hos Cashbuddy eller Nödkontanter?
Extrakredit? Kortlån?
Help! En som sitter i skiten!