Man vill gärna se kfm uträkningHar dom kollat mot skatteverket då vad du fått ut? Varför i så fall tänker jag?
Vad fick du från försäkringskassan då du vabbat?
Det står väl i inledande hur dom räknat? Då borde du reagerat om det varit helt fel!
Månadslönen 34320Det blir allt snurrigare med dina siffor... Vad angav du för månadslön vid ansökan?
Då har du ju isf ca 25000 kr netto per månad...Månadslönen 34320
Vad har dom räknat på att du får i underhåll och barnbidrag? Vad har du för hyra och övriga utgifter?Månadslönen 34320
Ja, i beslutet står det att han har tagit och kollar inkomstuppgifter och skrivit att jag haft en lön på 22 kr i maj och 9000kr! Från försäkringskassan och även det från försäkringskassan stämmer inte för jag kollade vad jag fick i vabb i maj och det var inte i närheten av 9000.Har dom kollat mot skatteverket då vad du fått ut? Varför i så fall tänker jag?
Vad fick du från försäkringskassan då du vabbat?
Det står väl i inledande hur dom räknat? Då borde du reagerat om det varit helt fel!
Sammanlagt skulle jag få 6000 tror jag för hon tog hela barnbidrag med. Och det nämnde jag till handläggaren när vi pratade sista gången att han har börjat ta barnen mer så är osäker om jag kan begära fullt underhåll. Sen skulle en ny handläggare kontakta mig och ringde även kundtjänst och förklarade läget. Hyra var på 4000 just 4000 bränsle dagis 2000 mobil och bredband 1200Vad har dom räknat på att du får i underhåll och barnbidrag? Vad har du för hyra och övriga utgifter?
Mobil och bredband kan du räkna bort. Hur långt har du till jobbet tur och retur? Att du har bränslekostnader för 4000 tas det nog ingen hänsyn till utan antalet mil x ersättning/mil.Sammanlagt skulle jag få 6000 tror jag för hon tog hela barnbidrag med. Och det nämnde jag till handläggaren när vi pratade sista gången att han har börjat ta barnen mer så är osäker om jag kan begära fullt underhåll. Sen skulle en ny handläggare kontakta mig och ringde även kundtjänst och förklarade läget. Hyra var på 4000 just 4000 bränsle dagis 2000 mobil och bredband 1200