Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslag, nu orkar jag inte mer! Tankar och hjälp!

Nu blir jag förvirrad, jag har fem skulder som har blivit verkställda dock hade jag inte löneutmätning innan. Jag fattat de som att de som jag betalt in kommer gå till dom eller kommer jag få dom istället för jag inte hade löneutmätning innan. Eller de ligger på skuldsaldo iallafall
Ring Kronofogden imorgon så reder dom ut din förvirring.

Nu blir jag förvirrad, jag har fem skulder som har blivit verkställda dock hade jag inte löneutmätning innan. Jag fattat de som att de som jag betalt in kommer gå till dom eller kommer jag få dom istället för jag inte hade löneutmätning innan. Eller de ligger på skuldsaldo iallafall

Då hamnar dom i nålsögat att det kan utmätas.. den typen av utmätning har jag inte gjort tror jag.. hur man ens får veta att fordran finns vet jag inte..
Utmäts om någon får infon, men det kan nog missas också.

Finns kanske någon rutin från statens servicecenter som hanterar betalningarna, men jag har som sagt inget minne av att jag sett något sånt..

Då hamnar dom i nålsögat att det kan utmätas.. den typen av utmätning har jag inte gjort tror jag.. hur man ens får veta att fordran finns vet jag inte..
Utmäts om någon får infon, men det kan nog missas också.
Ok, hur snabbt brukar de betala tillbaka isåfall kronofogden?

Jag har minne av en där vi försökte jaga rätt på de där pengarna men misslyckades, men det är ett par år sedan. Dom fick borgenärerna inte del av.

Det rimliga är ju förstås att det utmäts, det är ju inget som ska användas till försörjningen.

Ok, hur snabbt brukar de betala tillbaka isåfall kronofogden?
Utifrån att jag ser 0 sådana där ärenden om dagarna som regel och kanske sett ett på flera år skulle jag säga att det är inom 1 dag till 6 månader efter laga kraft. Baseras helt på magkänsla

Utifrån att jag ser 0 sådana där ärenden om dagarna som regel och kanske sett ett på flera år skulle jag säga att det är inom 1 dag till 6 månader efter laga kraft. Baseras helt på magkänsla
Ja, ok så länge ligger de kvar tills allt är klart. Tänker så de inte betalas ut nu under överklagan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp