- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Kunde du inte betalat in det i juni som var betalningsfri ?
Kunde du inte betalat in det i juni som var betalningsfri ?
Jag vet att alla ser mig som en sån jubel idiot hur man kunde fumla bort en sådan chans men jag vet inte vad jag skulle göra. Har suttit sen den månaden och funderar hur jag kan lyckas ändå, om jag kan lyckas få ihop avbetalningsplaner. Räknat och räknat. Ibland känns det som att jag kan klara det avbetalningsplaner får ju ändå 18 tusen över efter allt om jag jämnkar givetvis. Jag tror inte de kommer gå ihop eller innerst inne vet jag det. Just nu känner jag mig bara som en idiot
Jag tror inte det kommer funka med avbetalningsplaner utifrån inlägget med alla dina skulder. Släpp det till KF så slipper du fundera mer.Jag vet att alla ser mig som en sån jubel idiot hur man kunde fumla bort en sådan chans men jag vet inte vad jag skulle göra. Har suttit sen den månaden och funderar hur jag kan lyckas ändå, om jag kan lyckas få ihop avbetalningsplaner. Räknat och räknat. Ibland känns det som att jag kan klara det avbetalningsplaner får ju ändå 18 tusen över efter allt om jag jämnkar givetvis. Jag tror inte de kommer gå ihop eller innerst inne vet jag det. Just nu känner jag mig bara som en idiot
Jo, men givetvis med min vanliga tur i livet så var mina gamla sommar däck så slitna att stål tråden kom fram så fick köpa nya däck och kamremmen gick av på den.Kunde du inte betalat in det i juni som var betalningsfri ?
Nä, jag kommer ju ha tio över nu då vid denna lönen hade tankar på att betala de första tio skulderna men kanske ska lägga undan dom i stället. Räknade igår på förbehållsbeloppet och då ska de dra 8500 varje månad och de är som en piss i havet känns de som men eftersom jag inte betalar hyra så kommer jag ha 8-10 över varje månad och kanske kan lägga de på skulder varje månad. Ska försöka jobba över med så mkt de går så jag kan få mellan 5 och 10 extra varje månad med beroende på hur mkt jag orkarJag tror inte det kommer funka med avbetalningsplaner utifrån inlägget med alla dina skulder. Släpp det till KF så slipper du fundera mer.
Absolut, ska göra det! Ska fixa alla ”bevis” så de kommer med! Nä, när vi delade på oss blev allt väldigt komplicerat. Han är egen och gick i perioder när han kunde ta barnen han tyckte att han hade haft barnen mkt den månaden och vi tog kontakt med f kassan för att se vem som hade ”rätt” i det hela och då ansåg de med ett han hade haft de så pass mkt att man inte kan begära underhåll.Men om du anser att du gjort allt rätt och kontaktat kfm med ändrade uppgifter så överklagar du efter det som andra skrivit.
Vad var det som ändrades med underhåll och barnbidrag? Har din fd sambo barnen mer? Det måste du ju ha vetat lite innan det ändrades?
Bilförsäkring kan du ju ha på autogiro så blir inte kostnaden så hög på en gång tex...
Du borde prioriterat din skuldsanering tyvärr.Jo, men givetvis med min vanliga tur i livet så var mina gamla sommar däck så slitna att stål tråden kom fram så fick köpa nya däck och kamremmen gick av på den.
Ja det är ju så man kommer ha det hela tiden under din sanering, prioritera och åter prioritera. Kanske är så att Elsin inte var redo för den rehabiliteringen ännu.Du borde prioriterat din skuldsanering tyvärr.