- Meddelanden
- 2 762
- Mottagna reaktioner
- 1 794
- Poäng
- 1 277
Vilka fasta kostnader?Jobbar en hel månad får jag ut 28 tusen plus två tusen i barnbidrag, fasta kostnader är 12500
Vilka fasta kostnader?Jobbar en hel månad får jag ut 28 tusen plus två tusen i barnbidrag, fasta kostnader är 12500
Bränsle, mat, mobil, dagisVilka fasta kostnader?
Låt hatet bli en motor till förändring. Du måste ändra ditt beteende till pengar och börja prioritera. Det som är nu behöver inte vara för alltid.Nä, jag vet! Hatar att man inte ens kan bli sambo igen och barnen inte kan få ha sina föräldrar ihop. Hatar mig själv för de något grymt! H
Nä men har förstört både barnens och sambons liv.Låt hatet bli en motor till förändring. Du måste ändra ditt beteende till pengar och börja prioritera. Det som är nu behöver inte vara för alltid.
Hur har du kommit fram till hur mkt det ska dras till i en ev löneutmätning? Du är väl medveten om att även din sambos inkomster kommer att ligga till grund för hur mkt som kommer att dras.10250 , jo kan man säga då jag inte står för någon hyra
Ja, 8500 kommer de kunna dra!Hur har du kommit fram till hur mkt det ska dras till i en ev löneutmätning? Du är väl medveten om att även din sambos inkomster kommer att ligga till grund för hur mkt som kommer att dras.
Ja men var har du fått det uppgifterna ifrån?? Det är det jag undrar.Ja, 8500 kommer de kunna dra!
Gjorde en uträkning på kf hemsidaJa men var har du fått det uppgifterna ifrån?? Det är det jag undrar.
Skulle inte ta det bokstavligt. Tycker jag har läst här förut att det inte har stämt. Kan bara säga själv att innan min sanering då jag hade löneutmätning så drogs det mer i utmätning än den summan jag sen fick att betala till saneringen.Gjorde en uträkning på kf hemsida
Ok! Ja blir det 10 gör det inget heller bara jag får bort skuldernaSkulle inte ta det bokstavligt. Tycker jag har läst här förut att det inte har stämt. Kan bara säga själv att innan min sanering då jag hade löneutmätning så drogs det mer i utmätning än den summan jag sen fick att betala till saneringen.