Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avslag, nu orkar jag inte mer! Tankar och hjälp!

Nä, jag vet! Hatar att man inte ens kan bli sambo igen och barnen inte kan få ha sina föräldrar ihop. Hatar mig själv för de något grymt! H
Låt hatet bli en motor till förändring. Du måste ändra ditt beteende till pengar och börja prioritera. Det som är nu behöver inte vara för alltid.

Låt hatet bli en motor till förändring. Du måste ändra ditt beteende till pengar och börja prioritera. Det som är nu behöver inte vara för alltid.
Nä men har förstört både barnens och sambons liv.

10250 , jo kan man säga då jag inte står för någon hyra
Hur har du kommit fram till hur mkt det ska dras till i en ev löneutmätning? Du är väl medveten om att även din sambos inkomster kommer att ligga till grund för hur mkt som kommer att dras.

Hur har du kommit fram till hur mkt det ska dras till i en ev löneutmätning? Du är väl medveten om att även din sambos inkomster kommer att ligga till grund för hur mkt som kommer att dras.
Ja, 8500 kommer de kunna dra!

Gjorde en uträkning på kf hemsida
Skulle inte ta det bokstavligt. Tycker jag har läst här förut att det inte har stämt. Kan bara säga själv att innan min sanering då jag hade löneutmätning så drogs det mer i utmätning än den summan jag sen fick att betala till saneringen.

Skulle inte ta det bokstavligt. Tycker jag har läst här förut att det inte har stämt. Kan bara säga själv att innan min sanering då jag hade löneutmätning så drogs det mer i utmätning än den summan jag sen fick att betala till saneringen.
Ok! Ja blir det 10 gör det inget heller bara jag får bort skulderna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp