Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslag lån, hänvisar till betalningsanmärkning

Hej, jag ansökte om att få splitta en räkning via Billender. Fick avslag och dom hänvisade till att jag har betalningsanmärkning alternativt skuld till Kfm. Jag har inga skulder men hade en anmärkning som gick ut för 2 veckor sedan. Uppdateras inte UC så snabbt?

Hej, jag ansökte om att få splitta en räkning via Billender. Fick avslag och dom hänvisade till att jag har betalningsanmärkning alternativt skuld till Kfm. Jag har inga skulder men hade en anmärkning som gick ut för 2 veckor sedan. Uppdateras inte UC så snabbt?
Dem tar väl inte uc? Utan Bisnode? Och borde försvinna dagen den försvann. Alternativt är om du använt billender i när tid så kanske de använder en gammal upplysning för underlag?

Ja, såg det nu. Loggade in där och det finns inget registrerat. Jag ansökte hos dom senast 2022, då hade jag en anmärkning. Verkar ju konstigt om dom inte tog en ny?

Jag ansökte då men fick avslag pga anmärkning. Blir spännande att se om dom hämtat ut en ny efter idag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp