Okej vad konstigt. Får prova söka igen om någon dag antar jag.Sökte 7/4 och fick min kopia idag och min inkomst var uppdaterad på bisnode.
Det är inte invandrarna som är problemet utan regeringen! Man skulle sett till att det fanns bostäder och jobb innan man valde att släppa in alla männen. Vilken förklaring har du till att det blev jobb och bostadsbrist om det inte beror på invandringen?Nja, vad har du druckit nu? Det har alltid varit svårt med hyresbostäder. Framförallt när folk ställer sig i kö när de inte behöver. Har tidigare fått hyresrätter när man var nr 25 i kön men fick erbjudande pga alla före tackade nej….
Är dessutom extremt trött på blame game på invandring…
Hyresbostäder har varit så i många många år pga deras kö system. Ett tips är www.Homeq.se. Så länge man lägger in arbetsgivareintyg isf får man massor napp.Nja, vad har du druckit nu? Det har alltid varit svårt med hyresbostäder. Framförallt när folk ställer sig i kö när de inte behöver. Har tidigare fått hyresrätter när man var nr 25 i kön men fick erbjudande pga alla före tackade nej….
Är dessutom extremt trött på blame game på invandring…
Arbetslösheten upp och nedgång har funnits i alltid och ännu längre bostadsbrist…Det är inte invandrarna som är problemet utan regeringen! Man skulle sett till att det fanns bostäder och jobb innan man valde att släppa in alla männen. Vilken förklaring har du till att det blev jobb och bostadsbrist om det inte beror på invandringen?
Ja... Återgå till ämnet alla tack.Dumt fick sitta diskutera detta i den här tråden som handlar om något helt annat... @Lånforum.se
Arbetslösheten upp och nedgång har funnits i alltid och ännu längre bostadsbrist…
Det har att göra med konjunkturen och efterfrågan på utbildad arbetskraft.Så det är något som bara händer hux flux då och då och har ingenting med att man bjuder hit en miljon gäster som man sedan ger jobb och bostad. Är övertygad att läget att flytta hemifrån och få ett jobb skulle vara bättre för våra ungdomar om vi inte tog emot en miljon.