Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avslag för 3:e gången! Hjälp!

Så är det men då borde inte skulden öka så mycket om man betalar av andra lån med nya lån.
Har man hamnat i den spiralen är det ofta hutlösa snabblån som tas i ett sista försök att rädda upp situationen och då ökar skuldbördan snabbt.

Har man hamnat i den spiralen är det ofta hutlösa snabblån som tas i ett sista försök att rädda upp situationen och då ökar skuldbördan snabbt.
Jo det är sant, har ju själv varit där men förträngt det.

Varför får du avslag?
Först var det "för nära i tiden", överklagade. Fick avslag. Det var 2ggr (med överklagan).

Nu tredje gången var det "skyll dig själv, du har satt dig i skuld på grund av lyxkonsumtion, samt att jag har min sjukdom under kontroll".

Har gått hos Psykolog pga Depression och Ångest samt alkohol missbruk och har aldrig hävdat att jag är frisk. Anledningen att jag ej går dit längre är för att Psykologen är svindyr och jag har inte råd

Först var det "för nära i tiden", överklagade. Fick avslag. Det var 2ggr (med överklagan).

Nu tredje gången var det "skyll dig själv, du har satt dig i skuld på grund av lyxkonsumtion, samt att jag har min sjukdom under kontroll".

Har gått hos Psykolog pga Depression och Ångest samt alkohol missbruk och har aldrig hävdat att jag är frisk. Anledningen att jag ej går dit längre är för att Psykologen är svindyr och jag har inte råd
Lyxkonsumtion är som jag förstått det ganska stark orsak till avslag

Så då är risken stor att aldrig bli beviljad?

Inte stor risk kanske men viss risk. Det är nog inte riktigt tanken att man ska kunna låna en massa pengar, bränna på diverse lyx och sedan få staten att dra ett streck över det hela så lätt. Vänta några år så kanske det anses vara skäligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp