Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avida via lendo,när kommer skulderbrevet?

Hej! Avida beviljade mig samlingslån på 300.000, fick 2 andra förslag från santander o nordax. Valde avida för de var hela beloppet, valde dem kl 11 idag men har fortfarande inte fått skuldebrevet, känns jobbigt att gå o vänta hela helgen.

jag fick aldrig mitt utan fick be om det..sen skickade dom det via mailen..allt gick välfigt snabbt o smiddigt med avida.

Hej! Avida beviljade mig samlingslån på 300.000, fick 2 andra förslag från santander o nordax. Valde avida för de var hela beloppet, valde dem kl 11 idag men har fortfarande inte fått skuldebrevet, känns jobbigt att gå o vänta hela helgen.
Kontakta låneförmedlaren direkt. Skuldebrev ska komma inom 15 min.
Det var lika för mig med. Det hade blivit något knas mellan förmedlare och Avida.

Kolla i skräpposten

Vad hade du för förutsättningar?

Tack, fick ringa så kom de direkt. Signerat o autogiro inväntas, hoppas det inte blir bakslag på vägen. Har uppfattat det som att endel nekas i sista stund?

Förutsättningar:
Ucbetyg 7.5
Inkomst 342
Lån: 370
Förfrågningar 10

Tack, fick ringa så kom de direkt. Signerat o autogiro inväntas, hoppas det inte blir bakslag på vägen. Har uppfattat det som att endel nekas i sista stund?

Förutsättningar:
Ucbetyg 7.5
Inkomst 342
Lån: 370
Förfrågningar 10

Okej.

Vad fick du för ränta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp