Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avida utbetalning

Hej!
Ang avida ,Godkände ett lån med bank id och stod efter det att de gör en sista slutkontroll innan utbetalning. Var inne nu och loggade in på avida sidan och lånet är upplagt, så antar att det är godkänt? Nån som vet?
Ser dock inte att autogirot är upplagt ännu hos min bank..när kan pengarna tänkas komma in?

För mig var det ganska segt med utbetalning. Har för mig att det tog 4-5 bankdagar. Men att dom har lagt upp lånet är positivt. Du kan skriva ett meddelande när du är inloggad och fråga

För mig var det ganska segt med utbetalning. Har för mig att det tog 4-5 bankdagar. Men att dom har lagt upp lånet är positivt. Du kan skriva ett meddelande när du är inloggad och fråga
Ok tack för svar..men måste vara godkänt o klart va om lånet syns på mina sidor? Och skuld.

Hej!
Ang avida ,Godkände ett lån med bank id och stod efter det att de gör en sista slutkontroll innan utbetalning. Var inne nu och loggade in på avida sidan och lånet är upplagt, så antar att det är godkänt? Nån som vet?
Ser dock inte att autogirot är upplagt ännu hos min bank..när kan pengarna tänkas komma in?
Hade du några speltransaktioner eller liknande?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp