Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avida störningar med inloggning

Någon mer som upplever kraftiga störningar hos avida finans med inloggning osv?? Varit nu i flera dagar

Jag har inte Avida :D

Det har inte med webbläsaren att göra det är något fel står varje gång man besöker deras sida .. dåligt har varit i över 4-5 dagar nu

Visst kan det strula ibland med Avida men vafan det är ingenting i jämförelse med Holm bank appen

Det har inte med webbläsaren att göra det är något fel står varje gång man besöker deras sida .. dåligt har varit i över 4-5 dagar nu
Så kan det vara. Men ibland funkar andra webbläsare bättre. Har du testat?

Vaknade i morse och loggade direkt in på banken. Som jag misstänkte så hade Avidalånet inte dragits och det beror inte på att täckning saknas. Tänker vad i h-vete.

Får tack och lov tag på en person som meddelar att de har problem på Avida med flera autogiro och de felsöker detta. Om de inte lyckas dra innan 27 juli så ska jag betala in manuellt och gör jag det innan den 28 juli så får jag ingen påminnelseavgift.

Någon som vet hur länge man kan ligga efter med Avida innan det går till inkasso? får man något brev innan om sista chansen osv?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp