Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avida, kan inte betala enligt överenskommet

kan inte betala enligt överenskommet denna månad för då kan ja inte betala alla andra avbetalningar. Hur ska ja göra. De är nanokredit och nanoflex hos avida inkasso jag inte kan betala, kommer de gå till KF för betalföreläggande direkt eller kommer dem säljas till gothia om jag inte betalar dem???

kan inte betala enligt överenskommet denna månad för då kan ja inte betala alla andra avbetalningar. Hur ska ja göra. De är nanokredit och nanoflex hos avida inkasso jag inte kan betala, kommer de gå till KF för betalföreläggande direkt eller kommer dem säljas till gothia om jag inte betalar dem???

Ta kontakt med dom! Meddela läget och be om att få betala senare.

Avida säljer inte alltid sina krav till Gothia...avida är väl rätt snabba med KFM?
men det bästa du kan göra är att antingen be om en avbetalningsplan som är hållbar för din ekonomi vilket oxå finns med under god inkassosed. Eller be att få göra dubbla inbetalningar nästa månad.

Avida säljer inte alltid sina krav till Gothia...avida är väl rätt snabba med KFM?
men det bästa du kan göra är att antingen be om en avbetalningsplan som är hållbar för din ekonomi vilket oxå finns med under god inkassosed. Eller be att få göra dubbla inbetalningar nästa månad.
Dubbla nästa månad är också typ omöjligt då de är två betalplaner på typ 3500 styck

Hon jag får prata med när ja ringer in säger bara att ja måste betala enligt betalplaner.... finns de ngn möjlighet att om man får prata med en handläggare eller ngn ansvarig att de kommer lösas då? Är de ngn som lyckats med avida att få prata med ngn som har ett hjärta

Hon jag får prata med när ja ringer in säger bara att ja måste betala enligt betalplaner.... finns de ngn möjlighet att om man får prata med en handläggare eller ngn ansvarig att de kommer lösas då? Är de ngn som lyckats med avida att få prata med ngn som har ett hjärta
Det som händer när du ringer är att växeln känner av vem du pratade med sist och kopplar dig till samma handläggare. Ring dolt

Någon som haft lån hos nanokredit och nanoflex hos avida inkasso, om dem förfaller skickas dem då vidare till gothia eller KF direkt? Hon säger att de är internt hon kan inte svara på hur dem gör å bla bla bla

Stackare, jag hoppas du träffar på en bra handläggare. Ge dig inte!! Jobbigt är det och kränkande. Men ge dig inte.
Kramar
Vet inte vad ja ska göra, dem förfaller ju idag. Hur ska jah göra? Jag pratar med en efter en annan otrevligare än den första

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp