Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avida Inkasso

Hej, hoppas det finns någon här inne som kan svara.

Jag har en avbetalningsplan hos Avida. Är sen med betalningen som förföll 30/10. Jag måste pussla ihop andra betalningar så jag undrar om Avida skickar påminnelse eller om de skickar till Kfm när det gäller avbetalningsplan?

Så jag vet hur jag ska prioritera bland betalningarna.

Har i alla fall precis pratat med ett annat inkasso bolag, Gothia och skulden jag haft där på ca 30 000 kr är nu ÄNTLIGEN slutbetald!!!!! Puuuuhhhhhh!!!

Ingen som vet om Avida skickar ut påminnelse om man är sen med en avbetalning??

Minns inte riktigt men har för mig att det inte gick så snabbt
Och grattis att vara av med gothia

Minns inte riktigt men har för mig att det inte gick så snabbt
Och grattis att vara av med gothia
Tack tack!! Det har varit blod svett och tårar med Gothia, tack och lov är jag färdig där!! Det var det inkasso som krävde högst avbetalningsbelopp per månad så det är skönt att bli av med den skulden.

Tack tack!! Det har varit blod svett och tårar med Gothia, tack och lov är jag färdig där!! Det var det inkasso som krävde högst avbetalningsbelopp per månad så det är skönt att bli av med den skulden.
Jag tror Avida har påminnelse

Ja de ska gudarna veta att gothia är jobbiga !!! Mitt är helt raserat efter min dust med dem (också klar där) men sviterna är rätt tuffa efter nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp