Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avida inkasso

Skickar de ut påminnelse om man missat betala på sin amoteringsplan , el skickar de till kronofogden direkt Är det hela skulden som skickas?

Skickar de ut påminnelse om man missat betala på sin amoteringsplan , el skickar de till kronofogden direkt Är det hela skulden som skickas?
Jag hade två avbetalningsplaner där med samma summa och jag missade att betala in på den ena, då fick jag en påminnelse men sen blev de dumt och jag kom efter och betalde 5 dagar sent? Då hade de skickat till KF direkt

Jag hade två avbetalningsplaner där med samma summa och jag missade att betala in på den ena, då fick jag en påminnelse men sen blev de dumt och jag kom efter och betalde 5 dagar sent? Då hade de skickat till KF direkt

Kommer du ihåg hur snabbt påminnelsen kom? Och hur länge du hade på dig att betala på den?

Har oxå amoteringsplan, fått ett anstånd till 12/1, hade behövt några dagar till, undra om de skickar påminnelse om man har anstånd el direkt till Kronofogden?

Har oxå amoteringsplan, fått ett anstånd till 12/1, hade behövt några dagar till, undra om de skickar påminnelse om man har anstånd el direkt till Kronofogden?
Ta o ring o säg att du behöver några dagar till. El så ringer du den 10 o säger att du betalt in idag så flyttar de fram några dagar

Har en fråga om Avida inkasso. Varför envisas de med 3 månader hela tiden? Någon som fått fler månader?

Avida och Svea inkasso var de 2 inkassobolag jag undvek att släppa lån till. Var totalt omöjligt att få längre än 3 månader hos Avida för mig vet inte om någon annan här fått på längre tid. Dessutom var de snabba på att skicka till KFM och att ta blank UC så Avida har en bottennotering hos mig vad avser inkassobolag.

Usch låter jobbigt. Ja jag får väl tjata på. Fick 6 månader på en iallafall

Bra att du fick en på 6 månader har du fler Avida lån du ska släppa så hoppas jag att du får på längre tid än 3 månader i alla fall. Får du tillbaka på skatten så att du kan lösa något då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp