De måste ju veta då att pengarna kommer från Forex. Svara och fråga om krediten finns kvar.
Så frågan är, om jag säger att pengar kommer från en annan lån, kan de avsluta automatisk min kredit?
Att dom frågar när man öppnar konton eller tar lån är jag van vid men frågasätta ursprunget när man i förtid lösa ett lån var nyttInte supernytt men några år. Det är pga peningtvättlagen, för att förhindra att svarta pengar kommer in i systemet.
Att dom frågar när man öppnar konton eller tar lån är jag van vid men frågasätta ursprunget när man i förtid lösa ett lån var nytt
jo men om alla banker frågar om större summor som ska användas kommer man ju inte kunna använda pengarna om man inte har en förklaring av vad pengarna kommer ifrån. Sen nöjer sig banken med vilken förklaring som helst bara de kan pricka av att de gjort vad de är skyldiga att göra. Konstigt att de ens frågar när Forex gör betalningen men kan ju vara så att de tror att den kommer via Forex och inte från Forex.
Det är i alla fall därför de frågar för att de är skyldiga enligt lag sen kan man ju tycka vad man vill om det.
https://www.swedishbankers.se/fakta...-maaste-banken-staella-fraagor-penningtvaett/