Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avida finans

Fick bara ett erbjudande på lendo
Det var hos avida finans med 12% ränta

jag tog lånet o såklart ska dom hålla på komplicera med kreditz bajs grej.

nu väntar jag på granskning vilket det säkert lär blir nekad. Då jag har uppgett lite högre inkomst än jag har plus att jag har nån spel överföring dock äldre än 3 månader sen

vad tror ni

Har du lämnat felaktiga uppgifter är det väl ganska rimligt om dom nekar lånet?

nu väntar jag på granskning vilket det säkert lär blir nekad. Då jag har uppgett lite högre inkomst än jag har plus att jag har nån spel överföring dock äldre än 3 månader sen

vad tror ni
Får man fråga vad dina förutsättningar var ?

vad tror ni

Så man får inte spela om man vill ta ett lån för att köpa bil för exempel? Blir man nekad då för att man spelat på lotto eller stryktipset?

Tar du lån för att spela på lotto eller stryktipset?
Förmodligen inte.
Begränsningarna från långivare gäller ju för de som skuldsätter sig för att kunna spela bort sina liv.

Tar du lån för att spela på lotto eller stryktipset?
Förmodligen inte.
Begränsningarna från långivare gäller ju för de som skuldsätter sig för att kunna spela bort sina liv.

Nej, det gör jag inte utan jag tar lån för att köpa bil för exempel. Eftersom dom tittar på speltransaktioner så kan man få avslag och därför undrade jag "får man inte ta blancolån om man spelar?" Säg att jag spelar på lotto och lämnar in tio veckor i stöten, får man inget lån då?

Det beror nog på nivån av spelande, lottorader o tips varje vecka för en liten slant hör nog till normalnivå och påverka ingenting.
Stora insättningar på spelsajter blir synliga och påverka negativt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp