Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avida eller Nordax - samlingslån

TS du kan vara hur lugn som helst. Varken Avida eller Nordax kommer begära kompletteringar. Inte heller ge avslag i efterhand. Var nordax det bästa så ta det, signera och få utbetalt inom 1-2 dagar. Oroa dig inte, det är hur lugnt som helst. Hur mycket sökte du förresten? Hoppas du sökte minst 400 iaf. Om inte: ring nordax och be dom höja till 400 så du kan baka in så mycket som möjligt. Och ja, även det är riskfritt. Lycka till.

Tror du det Zaozi?
Jag sökte 150 000. Det täcker mina värsta skitlån. Ferratum, Credway och massa andra kreditskulder. Har du läst mina förutsättningar? Underskott 78 000, årslön 356000 (nu lite högre).
Uppskattar din uppmuntran. Så fruktansvärt orolig att det inte kommer gå vägen

Fattighrisen; fick du lånet hos Nordax efter Bisnode?

Tror du det Zaozi?
Jag sökte 150 000. Det täcker mina värsta skitlån. Ferratum, Credway och massa andra kreditskulder. Har du läst mina förutsättningar? Underskott 78 000, årslön 356000 (nu lite högre).
Uppskattar din uppmuntran. Så fruktansvärt orolig att det inte kommer gå vägen

Jag är 100% säker. Ok. Jag hade höjt upp lånet till 400. Varför gör du inte det? Nordax kommer bevilja det.

Både Nordax och Avida är bra, har haft Nordax och nu har jag Avida. Avida är dock en kredit som man kan ta ut pengar ifrån, men det går att spärra den "möjligheten". Ingen av dem kommer att krångla och skit i Bisnode, den är redan tagen. Du kan lösa in dina egna lån i lugn och ro.

Grattis till bra räntor! Har aldrig sett Nordax erbjuda något under 8%.

Zaozi; jag har redan blanco på 522 000

Vad menar du? Ja, det har jag förstått. Men du ska ju lösa in det med det nya lånet. Tanken är väl inte att du ska ta ännu mer lån utan att samla och sänka kostnaden? Du gör ju självklart som du vill men om du har massa skitkrediter och blanco så förstår jag ärligt talat inte varför du inte tar ett så stort lån som möjligt för att samla så mycket som möjligt utan söker på 150.000?

Zaozi; det vore såklart underbart!! :)
Jag som är orolig att de ska dra sig ur om jag söker mer men jag tänker såklart helt fel i ren nervositet :facepleading:
Tacksam att du i frågasätter och på så vis peppar mig att våga!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp