Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avdrag för inbetald ränta 2023, skuldsanering

Nej men endel av det dom kallr kapital är ju ränta.

de säger att kapital är 250 men 40 av dom är ränta innan det lämnades över till inkasso…
Svårt o veta då - förstår du?

Nej, men finns det kapital att räkna av och dom gör så så får dom det.

Finns aktörer som tycker det är väl stötande att man först får skulder avskrivna och dessutom få stora skatteåterbäringar under den resan.. Då bokar dom mot kapital

Är få som bokar det mot någon ränta, var någon minns jag detta år för mig. Vill även minnas de var på de mindre skulderna också så blev inte någon skatteåterbäring direkt.

Eftersom skulderna säljs hela tiden har jag i princip ingen aning heller idag vem jag är skyldig längre i min skuldsanering så om man skulle vilja jaga dom så är det lite jobb med det.

Beror nog på när han fick inledande. Som jag förstår har han fått beslutad sanering i april så inledande måste ha skett tidigare.
Inledande sept och
Nej, men finns det kapital att räkna av och dom gör så så får dom det.

Finns aktörer som tycker det är väl stötande att man först får skulder avskrivna och dessutom få stora skatteåterbäringar under den resan.. Då bokar dom mot kapital
instämmer!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp