Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avbetalningsplan hos VIVUS,hur mkt betalar i per månad??

Det verkar vara väldigt olika hur mkt man ska betala alltså...Hon som ska fixa avbetalningen hette nåt me Elisabeth där på vivus iaf...hon sa hon skulle återkomma efter sin semester så skulle vi komma överänns om nåt... Får ni inbetalningskort varje månad elr?

Gjorde min första betalning idag på 3195kr.. uppdelat på 5 månader. Har 4 månader kvar,fyfan saftigt pris man får betala :( aldrig mer denna skit igen.

Gjorde min första betalning idag på 3195kr.. uppdelat på 5 månader. Har 4 månader kvar,fyfan saftigt pris man får betala :( aldrig mer denna skit igen.

Jag fick betala av 2617:-/månad i 6 månader (hade lån på 14000:). Inga inbetalningkort varje månad utan jag fick hemskickat en avbetalningsplan när vi kommit överrens där alla uppgifter stod om betalning.
Fick automatiskt erbjudande om avbetalningsplan när jag hade förlängt ett år.

Okej ja jag fick ett mail med ett plusgiro/bankgiro nr och ett OCR nr så om jag fattade det rätt skulle jag betala in på samma nr och samma ocr nr varje månad,måste ringa idag o kolla om jag fattade det rätt... fyfan 3198kr i 5 månader usch :( aldrig mer..

Fick avbet på vivus på 6 månader på ca 2400:- i månaden, min brytdag var mitt i månaden så klurig att komma ihåg, missa inbet med ett par dagar,maila dom ang läget,de va ok bara pengarna inkom innan imorgon,fick mail idag att den va bryten pga försenad betalning och ska skickas till olle... Hur kan de säga en sak o göra en annan? Har bet men hjälper ej

Men hur kunde du få betalnings dagen mitt i månaden??:( Jag o min handledare på vivus kom överänns om ett datum slutet av varje månad,passade perfekt då lönen kom då osv...en gång betalde jag in den 27e och det tog tre bank dagar innan dom fick in pengarna,dom skickade direkt till kronofogden dom e as snabba!! jag ringde o flklarade läget att ja betalat in men de kommer ju inte synas förns om tre bank dagar på deras konto!! jag av så arg...dom förstod o drog tebax ärendet...

dock tar det 2-3 bank dagar innan de registreras så efter varje betalning jag gjorde så ringde jag jämt vivus o meddelat att ja betalt in och skickade kvitto på de också,sen ringde jag efter tre bank dagar o kontrollerade att pengarna verkligen kommit in..har blivit pet noga nu :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp