Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Avbetalningsplan hos DinFinans har någon fått det?

Är det någon som fått avbetalningsplan hos DinFinans eller vill de bara att du ska förlänga? Om du fått avbetalningsplan är det hos inkassobolag eller har de eget inkasso.

Det undrar jag också kan inte avgöra om jag ska fortsätta att förlänga när jag inte vet när jag kan få fram hela beloppet som ska återbetalas eller om jag ska försöka få en avbetalningsplan. Men jag skulle vilja veta hur de ställer sig till det om det nu är möjligt eller om det går till inkassobolag och man sen ev. får en avbetalningsplan. Mycket tacksam för svar!!

Som har en chatt ju. Fråga där?

Jag vill veta vad de i forumet har för erfarenhet inte vad DinFinans säger

Jag vill också veta vad de här som har lån hos dessa har gjort om de fått avbetalning annars hade jag kontaktat DinFinans själv.

Är det verkligen ingen som fått avbetalningsplan hos Din Finans?? Eller försökt och inte fått, jag skulle också vilja veta vilket inkasso de har om man inte kan betala tillbaka eller inte vill förlänga. Tack på förhand för svar.

Låter som att dinfinans kommer har många ärenden samtidigt liggandes hos fogden och sedan Tingsrätten.

Tänk så dumt. De kunde enkelt fått in 50 % fordringarna genom avbetalningsplan men icke...

Så här står det i deras villkor ska de inte bevilja plan då om mna uppfyllt dessa villkor?

6. Avbetalningsplan.

För att få veta mer om din möjlighet till avbetalning var vänlig kontakta kundtjänst.

För att avbetalningsplan skall kunna erbjudas måste kunden kontakta DinFinans.se INNAN fakturans förfallodatum.

Vilket inkasso kör dess?

Inkassokrav verkar vara i egen regi det heter Chieffinancial. Jag mailade dem. De gör inga avbetalningar. Jag fick det här svaret idag.

Hej,

Vi accepterar tyvärr inga avbetalningsplaner på förfallna fakturor.

Bästa Hälsningar
Erik, DinFinans.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp