Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Avbetalningsplan hos Axcept, 4klöver och 247credit

Ja får nog bli så med trustbuddy också....ja så underbart när man äntligen kan börja se ett litet slut på skiten. Får se om det blir denna månad eller om jag väntar en till, vill få lite koll på vilka jag släpp i väg nu så man vet :p

Jag har två lån hos Trustbuddy som jag också funderar på att släppa. Har också bra erfarenhet av VK kredit, bättre att amortera på lånet än att betala förlängningsavgifter.

Jag betala 1500kr för 10.000kr plus ränta varje månad. Och de gick inte med att betala mindre.Du kan har tur med en låg belopp eller inte !

Med allt ihop nästan 3000kr ! Ungefär ! Och jag tro att flera har skickat vidare till inkasso , så får man inte mer en så lägre belopp. Men lycka till !

Nån som vet nåt om dessa nu? Har ju inte betalt mina lån där och har fått påminnelse för längesen men sen inget mer...hur länge dröjer det innan man får från inkasso av dom? Mailade Axcept förra veckan men inte fått nåt svar....
Man borde väl få från inkasso innan det går vidare till kfm? Mailade med dom i april angående att få avbetalningsplan och fick ju då till svar att jag skulle låta det gå till inkasso och då skulle jag med 100% säkerhet få avbetalningsplan. Men inte hört nåt alls från dom nu...blir lite orolig så det inte blir nåt annat av det :(

Dom är seeega :). Tog jättelång tid innan jag fick från inkasso. Fick från Mc Greg invest.

Fick från ett av dom idag i alla fall...bara vänta å se när man får svar av dom på mailet angående avbetalningsplan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp