Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Avarda faktura

Någon som har koll påNått mer ställe

Någon som vet om avarda ger missbrukad kredit , mitt köp hos booztlet gick till Intrum idag ?

Någon som vet om avarda ger missbrukad kredit , mitt köp hos booztlet gick till Intrum idag ?
Bra fråga! Skulden syns inte på Uc men jag minns inte vilken upplysning de tar. Syns den inte på uc bör den inte ge anmärkning men jag är inte 100!

Alltså kort efter att jag svarade dig så landade min faktura fr Avarda i mejlen så jag ringde de för att undersöka om det blir anmärkning eller inte.
Jag blev inte så mkt klokare efter samtalet men vill du själv ringa så är numret 010 161 33 51

Först frågade jag om man får anmärkning när skulden gått till inkasso och han sa att man får inkassoanmärkning. Då sa jag att det inte finns ngn anmärkning som heter så så han skulle kolla upp. Efter att han återkommit så frågade han vad jag menar och då frågade jag istället vilken uc de tar och han sa att de tar uc, mini eller full visste han inte så han skulle kolla upp, sen så han att de tar mini uc men att de rapporterar "anmärkning som alla kan se"
Han visste inte så mkt om det egentligen. Så jag är lite osäker ändå.
Är det inte obegripligt att kreditgivares kundtjänster inte kan mer? Detta har vi sett hos Klarna m m. Just den här frågan om man får anmärkning eller inte verkar vara svår att besvara.

Men om jag ska sammanfatta samtalet så blir det anmärkning. Men då han inte hade koll så kankse bäst att kontakta Intrum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp